کد خبر : 1755003 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 20:45 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

پاداش ویژه چلسی برای موفقیت توماس توخل

مدیران چلسی علاقمند به ادامه همکاری در طولانی مدت با توماس توخل هستند.

پاداش ویژه چلسی برای موفقیت توماس توخل

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه چلسی به پاس موفقیت های توماس توخل در رساندن باشگاه به فینال لیگ قهرمانان و جام حذفی و همچنین بازگرداندن آنها به چهار تیم برتر جدول لیگ برتر، پیشنهاد تمدید قرارداد جدیدی به او ارائه بدهد. طبق ادعای نشریه دیلی میل، بعد از برکناری فرانک لمپارد در اواسط فصل، ابتدا قراردادی 18 ماهه در ماه ژانویه توسط توماس توخل امضا شد، اما باشگاه می خواهد قرارداد جدیدی به مدت دو سال با گزینه ای برای تمدید سوم به سرمربی موفق و آلمانی خود پیشنهاد داده و در فصول بعدی نیز با توماس توخل به همکاری ادامه دهد.

 

1599943

 

افزایش حقوق و دستمزد 7 میلیون پوندی نیز برای توماس توخل در نظر گرفته شده، اما این سرمربی آلمانی و جوان فعلا تمام تمرکز خود را روی دو فینال حساس چلسی در روزهای پیش رو قرار داده است. چلسی ابتدای هفته بعد در فینال جام حذفی فوتبال انگلیس به مصاف لسترسیتی رفته و به دنبال اولین جام در دوران حضور توماس توخل در این باشگاه است.

 

اما دو هفته بعد دیدار حساس فینال لیگ قهرمانان بین تیم های چلسی و منچسترسیتی برگزار خواهد شد و توماس توخل به دنبال اولین قهرمانی خود در مهم ترین تورنمنت باشگاهی فوتبال جهان است. او سال گذشته نیز با پاری سن ژرمن موفق به راهیابی به فینال شده بود، اما تیم او در نهایت در گام پایانی برابر بایرن مونیخ با تک گل کینگزلی کومان شکست خورد.

دیدگاه‌ها