کد خبر : 1755004 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 20:50 | 35.6K بازدید | 5 دیدگاه

پاسخ مشکوک زیدان به یک سوال؛ چراغ سبز به یووه؟

زین الدین زیدان یکی از اصلی‌ترین گزینه های جانشینی آندره آ پیرلو در یوونتوس محسوب می‌شود.

پاسخ مشکوک زیدان به یک سوال؛ چراغ سبز به یووه؟

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به نتایجی که در این فصل رقم خورده بعید به نظر می رسد که آندره آ پیرلو شانسی برای هدایت یوونتوس در رقابت‌های فصل آینده داشته باشد. بیانکونری پیش از مسابقه امشب خود برابر ساسولو در رده پنجم جدول سری آ قرار دارد و حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده کاملاً با ابهام روبرو است.

 

 

1595033

 

 

از طرف دیگر گفته می شود که بازیکنان یوونتوس نیز علاقه ای به ادامه همکاری با پیرلو ندارند و گزارش ها در ایتالیا و اسپانیا حاکی از آن است که از زین الدین زیدان، سرمربی حال حاضر رئال مادرید، یکی از اصلی ترین گزینه های حضور روی نیمکت بانوی پیر در رقابت های فصل آینده محسوب می‌شود.

 

اما زیدان در کنفرانس خبری پیش از بازی رئال مادرید برابر گرانادا که امروز برگزار شد پاسخ مشکوکی به یک سوال داد. از مرد فرانسوی در مورد برنامه ریزی پیرامون فصل آینده رئال مادرید سوال شد که او در پاسخ گفت: "نه، من فقط به سه بازی بعدی فکر می کنم."

 

 

1599482

 

 

در همین راستا رسانه‌های ایتالیایی از این اظهار نظر زین الدین زیدان به عنوان چراغ سبزی برای ترک رئال مادرید در پایان فصل و حضور احتمالی در یوونتوس یاد کرده اند. با این حال باید منتظر ماند و دید که طی هفته های آینده چه اتفاقی رقم خواهد خورد.

دیدگاه‌ها