کد خبر : 1755063 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 10:12 | 8.4K بازدید | 3 دیدگاه

پیولی: دو هفته پیش ما را تقریبا مرده فرض می‌کردند

استفانو پیولی، سرمربی میلان، از عملکرد شاگردانش مقابل تورینو تمجید کرد.

پیولی: دو هفته پیش ما را تقریبا مرده فرض می‌کردند

به گزارش "ورزش سه"، میلان در ادامه روند فوق العاده خود در هفته‌های اخیر شب گذشته موفق شد با هفت گل از سد تورینو عبور کند تا همچنان از شانس بسیار بالایی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برخوردار باشد.

 

استفانو پیولی بعد از پیروزی مقتدرانه تیمش مقابل تورینو گفت: " دو بازی دشوار خارج از خانه و دو مسابقه مهم یک نشانه بسیار پر اهمیت است. با این حال ما هنوز به یک برد دیگر احتیاج داریم و باید به پیروزی در بازی بعدی فکر کنیم. هنوز چیزی تمام نشده و وقتی شما در سربالایی هستید هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. دو هفته پیش همه می‌گفتند که ما تقریباً مرده ایم اما حالا سرنوشت در دست خودمان است.

 

 

1600842

 

 

من از بچه ها خواستم که بهتر از حریف خود بازی کنند چرا که اگر شما این کار را انجام دهید شانس بیشتری برای پیروزی خواهد داشت و ما نیز همین گونه عمل کردیم. این باشگاه همیشه از ما حمایت کرده و ما تیم خاصی هستیم و احترام و محبت زیادی بین مان وجود دارد. ما یک سال و نیم کار کرده ایم اما فقط در صورت موفقیت می توانیم جشن بگیریم."

 

پیولی در رابطه با وضعیت زلاتان ابراهیموویچ و زمان بازگشت او نیز گفت: "در مورد رقابت‌های قهرمانی اروپا نمیدانم اما من امیدوارم که او را برای آخرین بازی مقابل آتالانتا در اختیار داشته باشیم. زلاتان یک پدیده است و قطعاً از این وضعیت خارج خواهد شد."

 

 

1600134

دیدگاه‌ها