کد خبر : 1755066 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 10:20 | 6.6K بازدید | 1 دیدگاه

پیرلو: هنوز زنده ایم و تا آخر می جنگیم

آندره‌آ پیرلو، سرمربی یوونتوس، می‌گوید حالا سرنوشت در دستان آن ها نیست اما تا پایان به تلاش کردن ادامه خواهند داد.

پیرلو: هنوز زنده ایم و تا آخر می جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته موفق شد با نتیجه 3-1 ساسولو را شکست دهد تا امیدهایی شاگردان آندره‌آ پیرلو برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا حفظ شود. در واقع بیانکونری برای رسیدن به این مهم به پیروزی در هر دو بازی آینده خود مقابل اینتر و آتالانتا نیاز مبرم دارد.

 

 

1600846

 

 

آندره‌آ پیرلو بعد از پیروزی تیمش مقابل ساسولو گفت: " ما حالا می توانیم نفس بکشیم و با انرژی به سراغ دو بازی بعدی برویم. بازگشت به مسیر درست با توجه به شکست مقابل میلان و البته در برابر تیمی مثل ساسولو کار آسانی نبود. قهرمانان در فوتبال کسانی هستند که تفاوت ها را ایجاد می‌کنند و ما از چند نفر از آنها در ترکیب بهره می بریم. ما هنوز زنده هستیم و تا آخر خواهیم جنگید."

 

پیرلو در ادامه گفت: "ما می‌دانیم که سرنوشت دیگر در دست خودمان نیست اما اکنون جای حسرت و پشیمانی نیست. لحظات زیادی در طول فصل وجود داشت که ما گارد خود را پایین آورده و 100 درصد تمرکز نداشتیم. شاید فکر کردیم که فقط پوشیدن پیراهن یووه برای تضمین پیروزی کافی است. گاهی اوقات ما اشتباهاتی مرتکب شده ایم و شرایط را برای خودمان با این اشتباهات فردی دشوار کرده ایم."

 

 

1600847

 

 

آندره آ پیرلو همچنین در پایان کنفرانس مطبوعاتی خود تایید کرد که آنها ماه‌ها از تصمیم جان لوئیجی بوفون برای ترک یوونتوس در پایان فصل اطلاع داشتند و این خبر برای شان شوک آور نبوده است.

دیدگاه‌ها