کد خبر : 1755067 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 10:15 | 16.1K بازدید | 27 دیدگاه

دوئل سخت مظاهری و نیازمند برای گزینش نهایی

تیم ملی با سه دروازه بان راهی بحرین محل برگزاری بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 در گروه C خواهد شد.

دوئل سخت مظاهری و نیازمند برای گزینش نهایی

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند با وجود نیمکت نشینی های اخیر در تیم آنتورپ هم چنان مرد شماره یک تیم ملی بشمار می رود و طبیعی است اسکوچیچ برای تغییر دروازه بان تیم ملی به بهانه ی نیمکت نشینی ریسک نکند به خصوص که مرد شماره یک تیم ملی در سال های اخیر به اندازه کافی تجربه ی لازم برای به دست آورده است. به خصوص با بازی در جام جهانی 2018 و بازی در برابر تیم هایی چون پرتغال و اسپانیا. یکی دیگر از گزینه های اسکوچیچ برای حضور در دروازه ی تیم ملی امیرعابدزاده است. دروازه بان جوانی که در تیم ماریتیمو نمایش های خوبی داشته است. هر چند ماریتیمو در حال حاضر یکی از تیم های نیمه ی پایین جدول است و برای ماندن در جدول بازی ها تلاش می کند. سیوهای امیر عابدزاده در چارچوب دروازه ماریتیمو از او یک دروازه بان موفق ساخته است.

 

اما لیست تیم ملی احتیاج به یک دروازه بان دیگر هم دارد. و آن دروازه بان چه کسی خواهد بود؟ به نظر می رسد این دوئل بین پیام نیازمند و رشید مظاهری است. دروازه بان سپاهان و استقلال. پیام نیازمند در بازی با پرسپولیس سیوهای خوبی داشت و حتی از سوی سایت های آنالیز به عنوان بهترین بازیکن زمین برگزیده شد و حالا نوبت درخشش رشید مظاهری در دربی است تا اسکوچیچ را متقاعد به دعوت از خویش کند. خط دفاعی استقلال در بازی های لیگ قهرمانان آسیا متزلزل نشان داد و رشید مظاهری گل های زیادی دریافت کرد و استقلال در بازگشت به ایران و در دیدار با ذوب آهن هم با دو گل بازنده شد. اما دربی فرصت خوبی است که رقابت بین رشید مظاهری و پیام نیازمند برای گزینش نهایی هم چنان داغ باشد.

 

به تازگی 33 بازیکن برای حضور در لیست نهایی تیم ملی واکسینه شده اند و یا در روزهای آتی واکسینه خواهند شد در حالی که تیم ملی با 23 بازیکن راهی بحرین خواهد شد. به واقع از لیست اولیه تیم ملی 10 بازیکن خط خواهند خورد و شاید اصلا به اردوی تیم ملی دعوت نشوند. درخشش در دربی پیش رو می تواند رشید مظاهری را به اردوی تیم ملی نزدیک تر کند.

 

دیدگاه‌ها