کد خبر : 1755068 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 10:17 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

آسیب دیدگی جزیی معروف و دعوت دوباره از کریمی

با توجه به آسیب دیدگی جزیی سعید معروف، جواد کریمی بار دیگر به اردوی تیم ملی والیبال دعوت شد.

آسیب دیدگی جزیی معروف و دعوت دوباره از کریمی

به گزارش "ورزش سه" از مهر، جواد کریمی که از اردوی تیم ملی والیبال خط خورده بود و در لیست مسافران اعزامی به لیگ ملت ها نخواهد بود شب گذشته با تصمیم «ولادیمیر الکنو» سرمربی تیم ملی بار دیگر به اردوی این تیم فراخوانده شد.

 

این دعوت به دلیل آسیب دیدگی جزیی انگشت دست سعید معروف صورت گرفته است.


سیامک افروزی پزشک تیم ملی درباره آخرین وضعیت سعید معروف گفت: عکسبرداری انجام شده و مشکل خاصی وجود ندارد و معروف می تواند به تمرینات ادامه دهد.

 

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال نیز درباره دعوت مجدد جواد کریمی به اردوی تیم ملی گفت: کریمی به دلیل وضعیت سعید معروف کریمی به اردو دعوت شد اما او جزو نفرات اعزامی به لیگ ملت ها نیست. کریمی به دلیل وضعیت معروف به اردو دعوت شد.


خوش خبر تاکید کرد: بعد از اعزام تیم ملی به لیگ ملت ها کریمی به همراه چند تن از بازیکنان خط خورده در اردوی جوانان حضور خواهد داشت تا شرایط بدنی اش حفظ شود چرا که احتمال حضورش در المپیک وجود دارد.

سرپرست تیم ملی درباره دلایل خط خوردن کریمی و عدم حضورش در لیگ ملت ها گفت: کریمی در اواخر لیگ بلژیک با بدشانسی دچار مصدومیت شد و همین مسائل باعث شد مدتی از تمرینات دور باشد؛ در نتیجه آمادگی اش کاهش یافت.

 

وی تاکید کرد: کریمی آینده والیبال است و جانشین خوبی برای سعید معروف خواهد بود. اوهمچنان شانس حضور در المپیک را دارد اما در حال حاضر الکنو زمان کمی برای آماده سازی او برای لیگ ملت ها داشت چرا که به نظر سرمربی تیم ملی ممکن است فشار زیاد باعث آسیب دیدگی جدی بازیکن شود به همین دلیل کریمی در لیگ ملت ها حضور ندارد اما اگر به شرایط ایده آل بازگردد هنوز شانس حضور در المپیک را خواهد داشت.

دیدگاه‌ها