کد خبر : 1755073 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 11:11 | 33.5K بازدید | 7 دیدگاه

مدافع میلان، رکورد رونالدو را شکست

فیکایو توموری مدافع میلان در جریان پیروزی چند روز پیش این تیم در برابر یوونتوس، موفق شد رکورد پرش رونالدو را بشکند.

مدافع میلان، رکورد رونالدو را شکست

به گزارش "ورزش سه"، میلان 4 روز فوق العاده را در تورین پشت سرگذاشت و شیاطین روسونری با دو پیروزی بزرگ مقابل یوونتوس و تورینو و به ثمر رساندن 10 گل، بدون دریافت گلی به میلان بازگشتند تا خود را برای بازگشت دوباره به لیگ قهرمانان اروپا آماده کنند.

 

در دیدار بزرگ روز یکشنبه میان میلان و یوونتوس که در استادیوم آلیانز برگزار شد، شاگردان استفانو پیولی با ارائه نمایشی دلپذیر و زیبا، با 3 گل بیانکونری را در هم کوبیدند تا بالاتر از شاگردان پیرلو، خود را برای کسب سهمیه اروپایی به یک مدعی جدی تبدیل کنند.

اما در این بازی، فیکایو توموری مدافع جوان و انگلیسی میلان در دقیقه 82 با پروازی دیدنی و با یک ضربه سر دقیقه، دروازه شزنی را برای بار سوم باز کرد تا پیروزی تیمش را پررنگ تر و ارزشمندتر کند و البته گل او منجر به شکستن رکورد فوق ستاره پرتغالی یووه نیز شد.

 

1600861

 

1600863

 

مدافع قرضی چلسی پس از ارسال زیبای هاکان چالهان اوغلو، بالاتر از کیه لینی و ده لیخت به آسمان پرید و با زمین گیر کردن دو مدافع یووه، ضربه سرش را به سمت دروازه شزنی زد که منجر به گل سوم تیمش شد. پرش این مدافع جوان به میزان 2.63 متر، باعث شد او رکورد بیشترین پرش در سری آ را به نام خود ثبت کند.

 

در دسامبر 2019 بود که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یووه در دیدار مقابل سامپدوریا با پرشی بلند به ارتفاع 2.54 سانتی متر بالاتر از مدافعان حریف، ضربه سر زیبایی را وارد دروازه این تیم کرد تا به عنوان بیشترین پرش یک بازیکن در سری آ شناخته شود ولی یکشنبه شب این توموری بود که توانست با پشت سر گذاشتن CR7، رکورد بیشترین ارتفاع پرش در لیگ ایتالیا را به نام خود ثبت کند.
در دهه گذشته و از زمان گلزنی دیوید بکهام با لباس میلان، هیچ بازیکن انگلیسی موفق نشده بود برای روسونری گلزنی کند ولی توموری پس از سالها توانست به عنوان یک بریتانیایی و در لباس میلان، برای تیمش گلزنی کند. مدافعی که به صورت قرضی از چلسی به جمع شیاطین آمده و این تیم می تواند با پرداخت بند خرید 23 میلیون پوندی، قرارداد این بازیکن را دائمی کند.

دیدگاه‌ها