کد خبر : 1755074 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 11:13 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

عاشوری: ما تیم از پیش برنده نیستیم

تیم بادران در هفته بیست و چهارم لیگ یک فردا در استادیوم کارگران تهران میزبان گل ریحان است. تیمی که در قعر جدول قرار دارد و در بازی هفته ی گذشته در برابر مهمان خود حاضر نشد.

عاشوری: ما تیم از پیش برنده نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، این بازی فرصت خوبی است تا تیم بادران با شکست حریف به مس کرمان نزدیک تر شود اما نکته ی جالب اینکه محسن عاشوری سرمربی تیم بادران خود را از پیش برنده این دیدار نمی داند و می گوید: این یک واقعیت محرز در فوتبال است. نتیجه ی مسابقه قبل از اینکه شروع شود صفر – صفر است و هیچ تیمی نمی تواند در فوتبال از پیش برنده باشد و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. ما برای برتری در این دیدار باید بیشتر از حریف تلاش کنیم و بهتر از حریف بازی کنیم و اگر در اجرای این نمایش ناموفق باشیم پیروز نخواهیم شد. نتایج گذشته نمی تواند به ما برای پیروزی در این دیدار تضمین بدهد. این یک واقعیت است.

 

محسن عاشوری ادامه داد: ما پیش تر با این ذهنیت آسیب های جدی دیدیم و امتیازات مهم را از دست دادیم. نمونه اش در بازی با رایکا 2 – صفر جلو بودیم اما در نهایت 3-2 بازنده شدیم. یا در بازی با قشقایی که هم اکنون یکی از تیم های نزدیک به منظقه ی خطر بشمار می رود 3-1 بازنده شدیم و قطعا شکست های ما در این بازی ها به این دلیل بود که به اندازه کافی تلاش نکردیم و خود را از پیش برنده می دانستیم و تصور می کردیم به خاطر جایگاه حریفان به راحتی برنده می شویم. اتفاقا بازی با تیم هایی که در نیمه پایین جدول قرار دارند سخت تر بشمار می رود. آنها فشرده بازی می کنند و با دوندگی و انگیزه ای که دارند کار برای ما سخت می شود و از سویی چنین تیم هایی می خواهند از آخرین فرصت های خود برای بهتر کردن وضعیت خود در جدول رده بندی بهره ببرند. بازی با گل ریحان به اندازه بازی هفته گذشته در برابر فجر سپاسی در شیراز برای من و شاگردانم سخت است و امیدوارم همگی با درک این موضوع وارد زمین شویم و با این ذهنیت بازی را شروع کنیم که برای کسب یک برد دیگر باید از نو تلاش کنیم و از نو یک بازی خوب دیگر به نمایش بگذاریم. ضمن اینکه حریف با تغییراتی که در کادر فنی اش ایجاد کرده با شوک مواجه شده و این کار ما را سخت تر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها