کد خبر : 1755080 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 11:45 | 13.9K بازدید | 7 دیدگاه

النصر یا الهلال: تالیسکا آماده سفر به عربستان

به نظر می رسد اندرسون تالیسکا آینده فوتبالی اش را در عربستان خواهد گذارند و این بازیکن طی روزهای آینده تیمش را انتخاب می کند.

النصر یا الهلال: تالیسکا آماده سفر به عربستان

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم النصر و الهلال که رقیب های سنتی و همشهری همدیگر محسوب می شوند، وارد یک نبرد خارج از زمین فوتبال شده اند و گزارش های مطبوعاتی حاکی از این است که هر دو تیم به دنبال جذب یک هافبک برزیلی هستند.


اندرسون تالیسکا هافبک برزیلی گوانگژو اورگرانده که با وجود آغاز لیگ چین، هنوز به تمرینات تیمش اضافه نشده و کاهش دستمزدهای ورزشکاران در این کشور را بهانه ای برای جدایی اعلام کرده است، طی روزهای گذشته به شدت مورد توجه باشگاه الهلال بود و حتی گفته می شد او به عقد قرارداد با این تیم نزدیک است.

 

1600890

 


اما اکنون پدرو آلمیدا خبرنگار حوزه نقل و انتقالات از اضافه شدن باشگاه النصر به جمع علاقه مندان به تالیسکا خبر می دهد. طبق گفته این خبرنگار، تالیسکا عربستان را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرده و پیشنهادهای بشیکتاش و فلامینگو را به دلیل مبلغ کم پیشنهادی رد کرده است.


باید دید در نهایت این هافبک برزیلی از میان الهلال و النصر کدام تیم را انتخاب می کند. الهلال در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف استقلال برود و النصر نیز میزبان تراکتور دیگر نماینده ایرانی حاضر در این مرحله است.

دیدگاه‌ها