کد خبر : 1755109 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 13:58 | 40.4K بازدید | 0 دیدگاه

این بار خبری از مصدومیت نیست؛

موسوی متفاوت از قبل به پرسپولیس رسید(عکس)

مدافع راست استقلال بدون مصدومیت به دربی رسید و امیدوار به تکرار نمایش دور رفت مقابل پرسپولیس است.

موسوی متفاوت از قبل به پرسپولیس رسید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سید احمد موسوی در نیم‌فصل اول شرایط مشابهی نسبت به حالا و بازی در آستانه دربی داشت و پس از اینکه توانست در هفت مسابقه پیاپی به میدان برود، برابر پرسپولیس هم از ابتدا در ترکیب قرار گرفت ولی آسیب دیدگی او موجب شد تا نتواند در زمین بماند و تیمش را همراهی کند.

 

این مدافع راست قدرتی و تکنیکی استقلال پس از حضور کامل در دیدار اخیرشان مقابل ذوب‌آهن، در تمرین روز گذشته نیز که در حضور کوتاه مدت اصحاب رسانه برگزار شد، با انگیزه و پُرتلاش بود و نشان داد توانسته آمادگی بدنی خود را حفظ کند و شرایط خوبی برای دربی داشته باشد.

موسوی پس از اینکه از هفته سوم به ترکیب استقلال اضافه شد، تا دیدار با پرسپولیس در همه مسابقات حضور ثابت داشت، اما پس از یک نیمه موفقی که مقابل سرخ‌پوشان داشت و تیمش گلی را دریافت نکرد، بخاطر آسیب دیدگی در ابتدای نیمه دوم جای خود را به شیخ دیاباته داد و پس از آن هم بخاطر مصدومیت دو دیدار را از دست داد.

 

 

موسوی در دربی رفت اعلام کرد قبل از مسابقه احساس مصدومیت داشت، اما با نظر کادر فنی به میدان رفت ولی اکنون بدون آسیب دیدگی مشغول تمرین با آبی‌هاست تا در صورت نظر فرهاد مجیدی در دیدار حساس فردا مقابل پرسپولیس به میدان برود و در سمت راست خط دفاعی تیمش قرار بگیرد.

 

دیدگاه‌ها