کد خبر : 1755117 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 14:50 | 36.5K بازدید | 9 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

سرخیو آگوئرو؛ یک امضا تا پیوستن به بارسلونا

ستاره آرژانتینی منچسترسیتی دیگر چیزی تا انتقال به بارسا فاصله ندارد.

سرخیو آگوئرو؛ یک امضا تا پیوستن به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو آگوئرو در حال سپری کردن آخرین هفته های حضور خود در باشگاه منچسترسیتی است. مهاجم 33 ساله و آرژانتینی می خواهد سیتی را با کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان ترک کند و این جام یکی از اهداف مهم آگوئرو از زمان ورود به این باشگاه بوده است. اما در همین حین آگوئرو باید درباره آینده خود تصمیم گرفته و تیم فصل بعدش را تا چند هفته دیگر مشخص کند.

 

 

1600960

 

 

طبق ادعای موندودپورتیوو، مذاکرات آگوئرو با بارسلونا بسیار خوب پیش می رود و تقریبا روی کلیات مهم توافق شده و پس از توافق روی جزئیاتی اندک، این بازیکن پیراهن بارسا را به تن خواهد کرد.

آگوئرو که سابقه چند سال بازی برای اتلتیکو را دارد، بی تاب بازی برای بارسا و هم تیمی شدن با دوست صمیمی اش لیونل مسی است. در واقع اگر انتقال او نهایی شود، می توان ادعا کرد که ماندنی شدن مسی نیز قطعی خواهد بود.

آگوئرو از سال 2011 برای سیتی بازی می کند و در 388 بازی توانسته 258 گل به ثمر برساند. او با این تیم 5 بار قهرمان لیگ برتر شده و 8 خرداد می تواند در فینال لیگ قهرمانان با شکست چلسی نخستین چمپیونزلیگ خود را نیز فتح کند و سپس با خیالی آسوده راهی بارسلونا شود.

 

 

1586214

دیدگاه‌ها