کد خبر : 1755120 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 15:40 | 26K بازدید | 6 دیدگاه

برنامه ریزی عجیب لالیگا

مصائب رئال در گرانادا؛ ضدیت لالیگا با کهکشانی ها؟

رئال مادرید امشب در دیداری حساس باید برابر گرانادا در ورزشگاه لوس کارمکنس قرار بگیرد.

مصائب رئال در گرانادا؛ ضدیت لالیگا با کهکشانی ها؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید برای ماندن در کورس قهرمانی امشب محکوم به کسب سه امتیاز برابر گراناداست. تیمی که دو هفته پیش بارسا را در نوکمپ 1-2 شکست داد. پیروزی دیشب اتلتیکو بر سوسیداد اما رئال را وادار کرده تا تحت هر شرایطی سه امتیاز بازی برابر گرانادا را کسب کند؛ در غیر این صورت قهرمانی لالیگا بسیار سخت خواهد شد.

 

 

1600967

 

 

رئال امشب تنها با 4 مدافع در فهرست خود(ناچو، میلیتائو، میگل گوتیرز و اودریوسولا) برابر گرانادا قرار می گیرد و شش مدافع تیم به دلایل فنی و مصدومیت در این بازی غایب هستند اما مشکل بزرگ رئال پس از این بازی خواهد بود.

 

 

1600971

 

 

ساعت برگزاری مسابقه 22 به وقت محلی است و رئال مادرید زمانی که بازی به اتمام می رسد، نمی تواند به فرودگاه گرانادا برود چرا که ساعت 12 شب فرودگاه شهر تعطیل است. رئال باید با اتوبوس به مالاگا در 134 کیلومتری گرانادا برود و اگر همه چیز طبق روال باشد، ساعت 5 بامداد به فرودگاه باراخاس مادرید خواهد رسید و این باعث می شود بازیکنان نتوانند به خوبی استراحت کنند.

 

 

1600326

 

 

جالب اینکه رئال یکشنبه نیز باید به بیلبائو برود و دیداری سخت در سن ماس پیش رو خواهد داشت. بارسا و اتلتیکو نیز سه شنبه شب ساعت 22 به وقت محلی به میدان رفتند ولی فاصله تا بازی بعدی این دو تیم بیشتر است و معضل رئال مادرید را ندارند.

هنوز مشخص نیست رئال شنبه عصر به بیلبائو خواهد رفت یا یکشبه، صبح روز بازی.

لازم به ذکر است که پس از طرح شکل گیری سوپرلیگ اروپا، بین رئال و اتحادیه لالیگا به ریاست خاویر تباس،  خصومتی بی سابقه ایجاد شده است.

 

دیدگاه‌ها