کد خبر : 1755133 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 17:01 | 32.2K بازدید | 11 دیدگاه

پسرم را برمی گردانم

وعده بزرگ مادر رونالدو به هواداران اسپورتینگ

مادر کریستیانو قصد دارد او را برای بازگشت به اسپورتینگ متقاعد کند.

وعده بزرگ مادر رونالدو به هواداران اسپورتینگ

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو روزهای خوبی را در تورین پشت سر نمی گذارد و حتی ممکن است با یوونتوس در کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیز ناکام بماند. تنها سه بازی تا پایان فصل باقیمانده و یووه فعلا در رده 5 سری آ قرار دارد. اگر در نهایت این ناکامی حاصل شود، بعید است رونالدو فصل بعد را نیز در یووه بماند. 

شایعات در مورد آینده او زیاد است و پس از پاسخ منفی رئال به بازگشت او و احتمال اندک دریافت پیشنهاد از منچستریونایتد، گفته می شود او به اسپورتینگ لیسبون باشگاهی که فوتبالش را در آن شروع کرده، باز خواهد گشت.

 

 

1600949

 

 

دولورس اویرو مادر کریستیانو به هواداران اسپورتینگ وعده داده است که پسرش را متقاعد خواهد کرد تا از یووه راهی این باشگاه شود.

او به "TVI24" گفت:« به ایتالیا می روم تا با کریستیانو حرف بزنم. می خواهم او را متقاعد کنم فصل بعد برای اسپورتینگ بازی کند و همه تلاشم را خواهم کرد.»

 

 

1600850

 

 

رونالدو دیشب با گلزنی برابر ساسوئولو به رکورد 100 گل برای یوونتوس دست یافت و توانست نخستین ورزشکاری شود که در سه لیگ مختلف و نیز در رده ملی به رکورد 100 گل زده دست پیدا می کند.

رونالدو می داند که اگر به اسپورتینگ ملحق شود، تقریبا باید از بخش اعظمی از دستمزد 30 میلیون یورویی اش صرفنظر کند. او چنین ریسکی را قبول می کند؟

 

دیدگاه‌ها