کد خبر : 1755139 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 17:48 | 45.4K بازدید | 12 دیدگاه

ادعای کادنا سر

توقف غیرمنتظره در مذاکرات تمدید مسی و بارسلونا

لیونل مسی تا پایان کوپا آمه ریکا برای پاسخ نهایی به پیشنهاد بارسا صبر خواهد کرد.

توقف غیرمنتظره در مذاکرات تمدید مسی و بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان گذشته بود که یکی از غیرمنتظره ترین اتفاقات دنیای فوتبال طی سالیان اخیر رخ داد؛ جایی که لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی و اسطوره باشگاه بارسلونا، به شکل رسمی خواهان جدایی از این تیم شد و اعلام کرد که قصد ندارد به همکاری خود با بلوگرانا ادامه دهد و می خواهد چالش جدیدی را تجربه کند.

 

 

1592209

 

 

مسی تمام تلاش خود را برای جدایی از بارسا انجام داد اما نهایتاً این باشگاه و رئیس وقت آن یعنی جوزپ بارتومئو اجازه جدایی او را صادر نکردند تا برنده شش توپ طلا حداقل یک فصل دیگر به کار خود در نوکمپ ادامه دهد.

هنوز هم آینده لیونل مسی یک ابهام بزرگ به حساب می‌آید. با این حال طی هفته های اخیر گزارش ها حاکی از آن بوده که احساس این بازیکن نسبت به ابتدای فصل تغییر کرده و او حالا در بارسلونا خوشحال تر است. از طرفی گفته می‌شود که جوانان حاضر در ترکیب این فصل بارسا لئو مسی را امیدوار و نظر او را درباره ادامه کار در این تیم برای کسب جام ها تغییر داده اند.

 

 

1600534

 

 

دو روز پیش نشریه اسپورت خبر از شروع مذاکرات تمدید لیونل مسی داد؛ اینکه پدر او صحبت های ابتدایی با خوان لاپورتا رئیس باشگاه را شروع کرده است ولی امروز کادنا سر گزارش داد که مذاکرات متوقف شده و مسی قصد دارد بیشتر فکر کند. در حالی که به نظر می رسید او با اتمام فصل در مورد آینده اش تصمیم گیری  خواهد کرد، حالا قصد دارد بیشتر صبر کند و پس از اتمام کوپا آمه ریکا نظر نهایی اش را به اطلاع می رساند. کوپا آمه ریکا با میزبانی مشترک کلمبیا و آرژانتین از 23 خرداد تا 20 تیر برگزار خواهد شدو اگر آرژانتین به فینال برسد مسی تا 20 تیر درگیر این رقابت ها خواهد بود.

 

 

1596884

 

 

بارسلونا که با مشکلات اقتصادی روبرو است، نمی تواند دستمزد فعلی مسی را تقبل کند و نیاز به فداکاری این بازی دارد. گفته می شود برای مسی بیش از هر چیزی پروژه ورزشی باشگاه اهمیت دارد و نه مسائل مالی. پس از تمدید قرارداد نیمار با پی اس جی، باید دید باشگاه کاتالان چه مهره هایی را برای تقویت خود و نیز متقاعد کردن مسی برای تمدید جذب خواهد کرد.

 

 

دیدگاه‌ها