کد خبر : 1755151 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 18:40 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

یک ماه هیچ مسابقه رسمی نداشتیم؛

نوازی: انگیزه زیادی برای این بازی داریم

مربی پدیده امیدوار است با وجود عدم انجام بازی رسمی طی یک ماه اخیر بتوانند مقابل آلومینیوم صاحب امتیاز شوند.

نوازی: انگیزه زیادی برای این بازی داریم

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوازی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل آلومینیوم ضمن تبریک عید فطر و آرزوی سلامتی برای مردم ایران اظهار کرد: پس از تعطیلی حدودا یک ماهه که بعد از دیدار با ذوب‌آهن داشتیم، مسابقه سختی داریم. ما بازی رسمی در هفته‌های اخیر نداشتیم و این تعطیلی‌ها برای تیم ما سخت است.

 

او ادامه داد: اینکه در اواسط فصل بازیکنان را در شرایط مسابقه نگه داریم، کار سختی است و فکر می‌کنم آلومینیوم هم شرایط نسبتا مشابهی با ما دارد. نسبت به بازی رفت مقابل آلومینیوم شرایط خوبی داریم و اراکی‌ها نیز از وضعیت مطلوبی بهره می‌برند و با حضور آقای منصوریان و دوستان‌شان شرایط عوض شده است.

 

مربی پدیده اضافه کرد: نسبت به آنالیزی که از آلومینیوم داشتیم، فکر می‌کنم بچه‌های ما فردا بازی خوبی به نمایش بگذارند؛ هرچند امین قاسمی‌نژاد، کاپیتان تیم را در اختیار نداریم ولی بازیکنانی هستند که بتوانند جایگزین او شوند.

 

نوازی یادآور شد: با شرایطی که دو تیم دارند، به نظرم فردا تیم ما بتواند در زمین آلومینیوم بازی خوبی ارائه کند و دست پُر به مشهد برگردد. از باشگاه آلومینیوم نیز تقدیر و تشکر داریم.

 

او در خصوص غایبان تیمش علاوه بر امین قاسمی‌نژاد ابراز کرد: دو، سه نفر از بازیکنان ما بخاطر ابتلا به کرونا تیم را همراهی نمی‌کنند، اما شرایط خوبی داریم و بازیکنان ما انگیزه زیادی برای این مسابقه دارند. به نظرم هر تیمی از موقعیت‌های خود استفاده بهتری کند، برنده مسابقه خواهد بود.

دیدگاه‌ها