کد خبر : 1755160 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 19:18 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازی پرفشاری است و شاید زیبا از آب در نیاید

الهامی: امتیاز بازی با فولاد سرنوشت‌ساز است

دو تیم نساجی و فولاد فردا در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

الهامی: امتیاز بازی با فولاد سرنوشت‌ساز است

به گزارش "ورزش سه" ساکت الهامی سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان حاضر شد و درباره این بازی صحبت کرد.


الهامی در ابتدا گفت: عید فطر به به همه تبریک می‌گویم. در مورد بازی باید بگویم در این مقطع تیم‌ها به نقطه‌ای از فصل رسیده اند که هر امتیاز یا هر گل بسیار ارزشمند است. تیم ها شناخت لازم را از هم پیدا کردند و دنبال کسب امتیاز هستند.

 

الهامی در مورد فولاد خوزستان گفت: فولاد یکی از تیم های با کیفیت لیگ ما است که در دوسال گذشته با آقای نکونام، و به خصوص در خارج از خانه شرایط بسیار خوبی را داشته است. به عقیده من تیم نکونام یکی از پنج تیم با کیفیت آسیایی بود و به آنچه مستحقش بود در آسیا  نرسید. بردن فولاد کار بسیار سختی است ولی ماهم نساجی هستیم و با توجه به نتیجه خوب‌مان در رفسنجان انگیزه بالایی برای برد داریم. به نظرم فردا بازی پر فشار و سختی از جانب دو تیم باشد و شاید بازی تماشایی از آب در نیاید اما بسیار تاکتیکی خواهد بود زیرا هر دو تیم از این بازی حداکثر امتیاز را می‌خواهند. امیدوارم بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم و عیدی خوبی به هوادارانی که امسال سختی زیادی را کشیدند و حمایت کردند بدهیم و شرایط خود را در جدول بهتر کنیم.

 

سرمربی نساجی اضافه کرد: این سخت ترین بازی ما در خانه تا آخر فصل است. در ادامه راه امتیاز این بازی خیلی تاثیر گذار خواهد بود و امیدواریم فردا با تمرکز لازم هم از لحاظ روحی و هم جسمی در زمین بازی کنیم و برنده باشیم.

 

او در مورد محروم و مصدومان تیمش گفت: الان در شرایطی از فصل هستیم که همه تیم‌ها به دلیل فشردگی بازی ها محروم و مصدوم دارند و این چهارمین بازی پی در پی ما در چمن مصنوعی است و نمی‌توانم در مورد مصدومین صحبت کنم اما شاهین ثاقبی متاسفانه در بازی قبلی اخراج شد و او را در اختیار نداریم اما برای پیروزی تلاش می‌کنیم.

 

سرمربی تیم مازندران درباره وضعیت چمن طبیعی ساری گفت: آقای استاندار خیلی پی‌گیر این قضیه است تا کیفیت ورزشگاه ساری را بهبود ببخشند و قرار است خودم هم برای دیدن کیفیت چمن به ساری بروم. ما هم امیدواریم بتوانیم در چمن طبیعی بازی کنیم و چون هنوز کیفیت چمن ساری را به شخصه ندیده ام نمیتوانم نظری دهم. در چمن مصنوعی خودمان خیلی صدمه دیده ایم و امیدوارم این مشکل رفع شود.

 

الهامی در پایان در مورد تعطیلات پیاپی لیگ گفت: اولویت همه ما تیم ملی است و صعود به جام جهانی خواسته قلبی همه ماست. تعطیلات قبلی هم برای لیگ قهرمانان آسیا بود و همه باید تابع آن می‌بودیم ولی ما فردا هفته بیست سوم را بازی می‌کنیم و فولاد هفته بیستمش را که هیچ جای دنیای چنین اتفاقی نمیفتد. اگر فولاد پیش از ما با تیم های رقیبمان بازی می‌کرد شرایط متفاوت می‌شد. پس از این بازی بالای سی روز باید به استراحت برویم که نگه داشتن تیم در فرم ایده آل در این شرایط فصل خیلی سخت است.

دیدگاه‌ها