کد خبر : 1755164 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 19:39 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

جو بسیار خوبی در نساجی حاکم است؛

آقایی: پشتوانه هواداران را داریم و می‌مانیم

مهاجم جوان تیم نساجی جو حاکم بر تیمش را یک جو مثبت دانست که هر تیمی به آن نیاز دارد.

آقایی: پشتوانه هواداران را داریم و می‌مانیم

به گزارش "ورزش سه"، سجاد آقایی لیگ بیستم را با تیم استقلال آغاز کرد اما در نیم فصل دوم از این تیم جدا شد. او که به دنبال فرصت بازی بیشتر بود، نساجی را انتخاب کرد؛ انتخابی که به نظر می رسد انتخاب خوبی بود چرا که این مهاجم جوان پس از حضور در تیم جدید خود توانست دقایق بازی خود را به طرز قابل توجهی بالا ببرد.

 

آقایی در گفت و گو با خبرنگار ما در مورد بازی این هفته تیمش مقابل فولاد گفت: تیم فولاد در آسیا نشان داد که تیم بسیار خوب و حرفه ای است. این تیم اگر کمی خوش شانس بود می توانست مثل سه نماینده دیگر ایران از گروه خود صعود کند که متاسفانه این اتفاق رخ نداد. این نشان می دهد که بازی سختی را مقابل آنها خواهیم داشت و امیدوارم که بتوانیم طبق گفته کادر فنی عمل کرده و با دست پر زمین بازی را ترک کنیم.

 

او ادامه داد: نساجی در این چند وقت اخیر تغییرات مثبت زیادی داشته است. از نظر فوتبالی خیلی بهتر شده ایم و اگر کمی دقت مان را بیشتر کنیم بهتر از این هم خواهیم شد. آقای ساکت الهامی از زمانی که آمده اند تغییرات چشمگیری را در تیم ایجاد کرده اند و خدا را شکر جو بسیار خوبی در تیم مان حاکم است. به عنوان یک بازیکن جوان از حضور در این جو بسیار لذت می برم چرا که چنین جوی نیاز هر تیمی برای موفقیت در لیگ برتر است.

 

مهاجم تیم نساجی در پاسخ به این سوال که آیا نساجی در لیگ برتر می ماند یا خیر گفت: به عنوان کسی که در داخل تیم حضور دارم و تلاش و صمیمیت اعضای تیم را از نزدیک می بینیم، نسبت به ماندن در لیگ برتر بسیار خوش بین هستم. رقیبان سرسختی در این راه داریم اما تیم ما نساجی است و با پشتوانه بزرگی به نام هوادارانش قطعا در لیگ برتر خواهد ماند. به تمام هواداران نساجی هم این قول را می دهم که برای خوشحال کردن آنها از جان مایه خواهیم گذاشت. کار بسیار سختی است ما انجام آن برای تیم ما غیرممکن نیست.

دیدگاه‌ها