کد خبر : 1755167 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 19:59 | 17.7K بازدید | 2 دیدگاه

عبدی: دیگر حق اشتباه نداریم و باید ببریم

هافبک سایپا هفته های پایانی لیگ برتر را به دوی ماراتن تشبیه کرد که هیچکس حق ایستادن برای حتی چند ثانیه را هم ندارد.

عبدی: دیگر حق اشتباه نداریم و باید ببریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم سایپا بعد از برکناری ابراهیم صادقی و به روی کار آمدن فراز کمالوند، اولین بازی خود را با این مربی مقابل ماشین سازی برگزار کرد. این تیم در تبریز با ماشین سازی به نتیجه مساوی دو بر دو دست یافت تا با 19 امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده بندی قرار بگیرد. مهرداد عبدی، هافبک تیم سایپا در گفت و گو با خبرنگار ما از شرایط تیمش بعد از تغییرات اخیر صحبت کرد.

 

مهرداد عبدی با بیان اینکه سایپا توان شکست دادن ماشین سازی در تبریز را داشت گفت: در بازی با ماشین سازی روی یک غفلت دروازه مان خیلی زود باز شد. در ادامه اما تمرکزمان را حفظ کردیم و توانستیم دو گل به ثمر برسانیم. بعد از اینکه از حریف پیش افتادیم توانستیم خیلی خوب جریان بازی را کنترل کنیم اما متاسفانه در دقایق آخر گل تساوی را دریافت کردیم. به نظرم توان و شایستگی کسب برد در این دیدار را داشتیم اما متاسفانه با بدشانسی به یک امتیاز قناعت کردیم.

 

1541562

 

وی در مورد بازی این هفته تیمش مقابل پیکان که روز یکشنبه برگزار خواهد شد، تاکید کرد: با توجه به شرایط جدول، تیم پیکان از حاشیه امنیت مناسبی برخوردار است اما این باعث نمی شود که حریف آسانی برای ما باشد. آنها انگیزه های خاص خودشان را برای پیروزی در این بازی دارند ولی با توجه به اینکه به هفته های پایانی نزدیک می شویم، دیگر حق اشتباه کردن نداریم. متاسفانه در طول فصل، بسیاری از بازی ها را در عین شایستگی واگذار کرده ایم؛ امیدوارم که بتوانیم با حضور آقای کمالوند که تجربه بالایی دارند، در بازی های باقی مانده، حداکثر امتیازات را کسب کنیم.

 

هافبک سایپا در انتها افزود: در این هفته ها دیگر هیچ اشتباهی جایز نیست. به نظرم ما الان در یک مسابقه دو حضور داریم که حتی چند ثانیه ایستادن برای نفس تازه کردن هم دیگر جایز نیست. باید از همه توان مان استفاده کنیم تا سایپا را در لیگ برتر نگه داریم. سایپا یکی از باسابقه ترین تیم های فوتبال ایران است و حیف است که لیگ برتر ایران در غیاب این تیم برگزار شود.

دیدگاه‌ها