کد خبر : 1755173 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 20:26 | 24K بازدید | 2 دیدگاه

درباره جشن قهرمانی سیتی؛

گواردیولا: بهترین لحظه جشن وقتی بود که پیتزا رسید

پپ گواردیولا موفق شد تا سیتیزن ها را به یک قهرمانی دیگر در لیگ برتر برساند، همچنین آنها در فینال چمپیونزلیگ نیز باید به مصاف چلسی بروند.

گواردیولا: بهترین لحظه جشن وقتی بود که پیتزا رسید

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا آخرین قهرمانی منچسترسیتی در لیگ برتر را با شاگردانش جشن گرفت و بهترین قسمت در مهمانی پیروزی سیتیزن ها سفارش دادن پیتزای محبوب سرمربی کاتالان این باشگاه بود.

سومین جام قهرمانی در لیگ برتر ظرف چهار سال بار دیگر در سه بازی مانده به پایان فصل با یک نمایش قدرتمندانه نصیب سیتیزن ها شد.

 

1601040

 

قهرمانی سیتی را در واقع منچستریونایتد، نزدیک ترین رقیب‌شان در کورس قهرمانی، با باخت برابر لستر رقم زد و به گواردیولا و شاگردانش اجازه داد تا در وسط هفته جشن قهرمانی خود را بر پا کنند.

گواردیولا در پاسخ به این سوال که سیتیزن ها چگونه قهرمانی خود را جشن گرفتند، گفت: "خیلی خوب بود. معمولا جشن های غیرمنتظره و ناگهانی از همه بهتر از آب در می آیند.

ما همه در حباب های ایمنی‌مان کنار هم جمع شدیم، همه رعایت کردند و در امنیت بودند. خوردیم و رقصیدیم و همدیگر را بغل کردیم و ساعت 11:30 پیتزاها رسیدند که بهترین لحظه شب بود.

در انگلیس من نمی دانم چرا در مهمانی ها زیاد به غذا اهمیت نمی دهند. به همین دلیل وقتی پیتزا رسید بهترین لحظه بود."

 

1601039

 

سرمربیان تیم های رقیب خیلی زود پیام های تبریک خود را برای گواردیولا و تیمش فرستادند و یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول نیز یکی زا کسانی بود که کار عظیمی که پپ در ورزشگاه اتحاد انجام داده است را تحسین کرد.

گواردیولا افزود: "من خیلی قدردان این پیام ها هستم، کلوپ و آنچلوتی. من هنوز به پیام ها پاسخ نداده ام، اما امروز پاسخ خواهم داد. خیلی از این بابت ممنونم و آنها را تحسین می کنم.

برای من بسیار الهام بخش بود، کلوپ در دوران حضورش در دورتموند و در لیورپول، من را به سرمربی بهتری تبدیل کرد که خیلی زیاد به تیم رقیب فکر می کند. من از آنها تشکر خواهم کرد و قدردان او و کارلو هستم."

 

دیدگاه‌ها