کد خبر : 1755259 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 09:35 | 9.8K بازدید | 1 دیدگاه

پس از پیروزی حیاتی برابر یونایتد؛

کلوپ: ما باید همه بازی‌های باقی‌مانده را ببریم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می گوید که تیمش باید از سه بازی باقی مانده این فصل حداکثر امتیازات را کسب کند تا بتواند در فصل بعد چمپیونزلیگ حاضر باشد.

کلوپ: ما باید همه بازی‌های باقی‌مانده را ببریم

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ پس از کسب سه امتیاز بسیار مهم در اولدترافورد، اصرار دارد که لیورپول هنوز هم در مسابقه بر سر رسیدن به تاپ فور در پایان فصل حاضر است.

قرمزها با پیروزی 4-2 شب گذشته برابر منچستریونایتد، به لطف گل هایی از دیوگو ژوتا، رابرت فیرمینو (دو گل) و محمد صلاح، موفق شدند تا به رده پنجم جدول لیگ برتر صعود کنند.

شاگردان کلوپ اکنون با یک بازی کمتر، تنها چهار امتیاز با چلسی در رده چهارم جدول فاصله دارند، اما سرمربی آلمانی به شاگردانش هشدار داده است که باید حداکثر امتیازات را از سه بازی باقی مانده کسب کنند تا بتوانند امیدوار به حضور در چمپیونزلیگ در فصل بعد باشند.

 

1601211

 

کلوپ گفت: "ما هنوز هم در این رقابت و مسابقه حاضریم. این تمام کاری بود که امشب می توانستیم انجام دهیم. این وضعیت بسیار پرتنش و حساس است.

باید خیلی زود ریکاوری را انجام دهیم و دوباره آماده بازی شویم. بازی خوبی داشتیم و به اندازه کافی خوب بودیم که پیروز شویم، بنابراین واضح است که امشب خیلی کارها را درست انجام دادیم.

رابرت فیرمینو خیلی مفید بود و کمک کرد و اینجور چیزها واقعا اهمیت دارند. این چیزی بود که برای ماندن در مسابقه بر سر تاپ فور به آن نیاز داشتیم.

 

1601217

 

ما بازی های واقعا سختی را در پیش داریم. وست بروم کاملا رها از هر گونه فشاری خواهد بود و قادر به کارهای عجیبی است، بازی با برنلی در حضور تماشاگران هم بازی سختی است و خواهیم دید که برابر کریستال پالاس باید چه کار کنیم.

ما باید همه بازی ها را ببریم. به همین دلیل است که تساوی که برابر نیوکاسل و لیدز داشتیم برای ما عین شکست بود. اینکه در موقعیتی باشی که سرنوشت خود را در دست داری که به چمپیونزلیگ برسی، موضوع مهمی است. دو یا سه سال پیش این زندگی ما بود."

 

1601218

 

کلوپ درباره عملکرد شاگردانش در این بازی افزود: "نبرد خیلی خوبی بود، بازی خوبی بود، پرتنش بود همانطور که همه دربی ها باید باشند و اولین پیروزی من در اولدترافورد نیز بود. باید بگویم این پیروزی زمانبندی خوبی داشت. ما به آن نیاز داشتیم. ما شایسته این پیروزی بودیم. همه چیز خوب بود."

 

یورگن کلوپ در این بازی تصمیم گرفت تا از دیوگو ژوتا از ابتدا در ترکیب لیورپول استفاده کند و سادیو مانه را در نیمه دوم به زمین فرستاد. ژوتا موفق شد گل اول قرمزها را به ثمر برساند و فیرمینو و صلاح نیز موفق به گلزنی شدند، اما مانه سهمی از گل های لیورپول در این بازی نداشت.

 

1601210

 

موضوعی که عصبانیت ستاره سنگالی را برانگیخت و باعث شد پس از سوت پایان بازی صحنه ای جنجالی را رقم بزند. یورگن کلوپ که از این پیروزی خوشحال بود برای تبریک گفتن به بازیکنانش به زمین رفت و با چندین بازیکن یونایتد و لیورپول دست داد، اما سادیو مانه در حالی که بسیار عصبانی بود توجهی به این حرکت سرمربی خود نکرد و پس از بی توجهی به دست کلوپ که به سوی او دراز شده بود، مچ بند خود را به زمین کوبید و به رختکن رفت.

این رفتار بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت و بسیاری از هواداران لیورپول به شدت از مانه انتقاد کردند.

کلوپ پس از بازی در این باره گفت: "نه هیچ مشکلی نیست. من دیروز آخر وقت در انتهای تمرین تصمیم گرفتم که دیوگو ژوتا بازی کند. پسرها به این تصمیمات عادت دارند. من معمولا تصمیماتم را توضیح می دهم اما وقتی برای این کار نبود. همه چیز بین ما خوب است."

 

 

 

دیدگاه‌ها