کد خبر : 1755262 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 10:00 | 57.1K بازدید | 376 دیدگاه

بزرگ‌ترین بازی بازهم از راه رسید

شما بگویید: نتیجه دربی - چند چند؟

کمی قبل از غروب آفتاب پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی نود و پنجمین قسمت شهرآورد را برگزار خواهند کرد.

شما بگویید: نتیجه دربی - چند چند؟

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس برای صدرنشینی و ادامه رقابت  با سپاهان به دنبال پیروزی خواهد بود و استقلال برای زنده نگه داشتن شانس قهرمانی، چاره‌ای جز شکست سرخپوشان نخواهد داشت؛ این همان نکته‌ای است که فرهاد مجیدی و یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری به آن اشاره کردند.

 

بازگشت مصدومان، مهم‌ترین خبری است که اردوی قرمز و آبی مخابره شده و شاید هواداران هر دو تیم از این اتفاق خوشحال باشند. از این که لاین آپ تیم مقابل، بدون بهانه چیده خواهد شد و پیروزی احتمالی، اعتبار بیشتری خواهد داشت. در ترکیب سرخپوشان البته احتمال دارد یکی دو بازیکن مصدوم این تیم از روی نیمکت کار را آغاز کنند.

 

سه بازی اخیر پرسپولیس - استقلال، دیدارهایی پرگل و جذاب بودند. 12 گل در سه دربی، چیزی نیست که برای هواداران فوتبال در ایران عادی باشد اما این اتفاق عملی شد و در نهایت هر سه مسابقه بدون برنده در وقت قانونی به اتمام رسیدند. اما همانطور که گفته شد، داستان این بازی و اهداف مربیان، متفاوت است. تفاوت اصلی این است که یحیی و فرهاد آنقدر از جایگاه خود مطمئن هستند که برای نباختن وارد زمین نشوند و همچنین از نظر جدولی، یک امتیاز تفاوت چندانی با باخت ندارد.

 

بنابراین استراتژی هر دو تیم، پیروزی در مقابل حریفی است که به اعتقاد هر کدام از هواداران، با برنامه ریزی مناسب تری از سوی سازمان لیگ مواجه شده و شرایط بدنی بهتری برای این بازی دارد. هواداران دو تیم بی وقفه مشغول نقد طرف مقابلند و از هیچ اتهامی فروگذار نمی‌کنند . این نگاه و دشمن پنداشتن حریف ، چیزی است که در سنت این بازی جریان دارد و همین موضوع آن را بدل به بزرگترین بازی فوتبال ایران کرده که می‌شود به آن لقب سوپرکلاسیکو داد .  البته همه امیدواریم این دشمنی ها معطوف به بیرون زمین باشد و امشب از دو تیم بزرگ  ایران فوتبال ببینیم.

 

با این وصف اما سوال اصلی، همانی است که در ساعات باقی مانده تا این بازی، همیشه تکرار می‌شود: دربی چند چند خواهد شد؟ اگر فکر می‌کنید گلی در بازی رد و بدل می‌شود، اسامی گلزنان کدام بازیکنان هستند؟

 

نظرات خود را برایمان بنویسید و با دیگر هواداران قرمز و آبی تبادل نظر کنید؛ در سریع‌ترین زمان ممکن، کامنت‌های شما تائید خواهد شد.

دیدگاه‌ها