کد خبر : 1755297 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 12:40 | 108.2K بازدید | 8 دیدگاه

فداکاری بزرگ رونالدو برای بازگشت به تیم محبوبش

کواترو مدعی شد کریستیانو رونالدو حاضر است برای انتقال به اسپورتینگ لیسبون تا حدود زیادی حقوق خود را کاهش دهد.

فداکاری بزرگ رونالدو برای بازگشت به تیم محبوبش

به گزارش "ورزش سه"، هرچه به تابستان و آغاز نقل و انتقالات نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات بیشتری در رابطه با آینده فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس یعنی کریستیانو رونالدو مطرح می‌شود؛  در واقع هنوز مشخص نیست که برنده پنج باره توپ طلا فصل آینده در کدام تیم توپ خواهد زد.

 

 

1600031

 

 

البته باشگاه یوونتوس در چندین مقطع تاکید کرد که رونالدو در این تیم باقی خواهد ماند اما بر هیچ کس پوشیده نیست که در صورت ناکامی بیانکونری در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، آنها کار بی‌نهایت دشواری برای حفظ فوق ستاره پرتغالی خواهند داشت چرا که احتمالا او به دنبال این است که در سال‌های پایانی فوتبال خود در چمپیونزلیگ به میدان برود.

 

اما از باشگاه دوران جوانی کریستیانو رونالدو یعنی اسپورتینگ لیسبون به عنوان مقصد احتمالی رونالدو در صورت ترک یوونتوس نام برده می شود. رونالدو علاقه زیادی به این باشگاه دارد و حتی بعد از قهرمانی اخیر اسپورتینگ در لیگ پرتغال این موفقیت را به آنها تبریک گفت. این اما پایان کار نبود و در روزهای اخیر مادر رونالدو نیز اعلام کرد که تلاش خود را برای راضی کردن پسرش به منظور بازگشت به اسپورتینگ لیسبون انجام خواهد داد.

 

 

1601306

 

 

در همین ارتباط کواترو گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که کریستیانو رونالدو نیز به حضور در اسپورتینگ علاقه دارد و حتی حاضر است برای نهایی شدن این انتقال تا حدود زیادی دستمزد خود را کاهش دهد.
با این وجود باید منتظر ماند و دید که این شایعه چقدر صحت دارد و آیا رونالدو راهی تیم محبوب خود خواهد شد یا آینده دیگری در انتظارش خواهد بود.

دیدگاه‌ها