کد خبر : 1755305 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 13:21 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

دربی شیراز؛ به بهانه ی صعود و بقاء

دربی شیراز در حالی برگزار می شود که اهداف دو تیم متفاوت است. قشقایی برای بقاء در جدول بازی ها می جنگد و فجر سپاسی برای صعود به لیگ برتر تلاش می کند.

به گزارش "ورزش سه"، از ساعت 18:15 دو تیم قشقایی و فجر سپاسی برگزار کننده یکی از دیدارهای هفته ی بیست و چهارم لیگ یک خواهند بود. قشقایی هفته ی گذشته شکست سنگینی را در برابر خیبر محتمل شد. (5-1) و این شکست وضعیت این تیم را در جدول رده بندی مترلزل کرد. به طوریکه در بازی امروز به امتیازی دست پیدا نکند و نود ارومیه حریف خود را شکست دهد یکی از نامزدهای سقوط به دسته ی پایین تر خواهد شد.

 

  از سویی فجر سپاسی در خانه دو بر یک به بادران باخت. فجر سپاسی چند هفته ای است روی نوار ناکامی گام بر می دارد، با اینکه ارایه گر بازی های خوبی در برابر حریفان است. امتیازات از دست رفته ی این تیم بیشتر به بهانه ی فرصت هایی است که در حمله از دست می دهد. با این حال فجر سپاسی به خاطر امتیازاتی که در گذشته اندوخته هنوز یکی از گزینه های صعود بشمار می رود و پیروزی در دربی به این تیم کمک خواهد کرد که در کورس صعود باقی ماند.

 

نتیجه ی مساوی در این دیدار به درد هیچ یک از دو تیم نخواهد خورد. هر چند با توجه به شرایط دو تیم در جدول رده بندی به نظر می رسد ارایه گر بازی تهاجمی باشند. البته سبک بازی دو تیم هم متفاوت است. قشقایی بیشتر روی ضد حملات سعی در تهدید دروازه حریف دارد اما فجر سپاسی تلاش خواهد کرد با پاس های کوتاه و گردش توپ در هر سه منطقه ی زمین به دروازه حریف نزدیک شود و در نهایت با خلق موقعیت به گل برسد.

دیدگاه‌ها