کد خبر : 1755333 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 15:58 | 38.6K بازدید | 4 دیدگاه

گزارش گاتزتا دلو اسپورت

رونالدو به 3 دلیل در یوونتوس ماندنی است

کریستیانو رونالدو در یوونتوس ماندنی است حتی اگر این تیم سهمیه لیگ قهرمانان را کسب نکند.

رونالدو به 3 دلیل در یوونتوس ماندنی است

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو روزهای خوبی را در تورین پشت سر نمی گذارد و حتی ممکن است با یوونتوس در کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیز ناکام بماند. تنها سه بازی تا پایان فصل باقیمانده و یووه فعلا در رده 5 سری آ قرار دارد. اگر در نهایت این ناکامی حاصل شود، بعید است رونالدو فصل بعد را نیز در یووه بماند. 

 

 

1600850

 

 

شایعات در مورد آینده او زیاد است و پس از پاسخ منفی رئال به بازگشت او و احتمال اندک دریافت پیشنهاد از منچستریونایتد، گفته می شود او به اسپورتینگ لیسبون باشگاهی که فوتبالش را در آن شروع کرده، باز خواهد گشت.

 

امروز گاتزتا دلو اسپورت معتبرترین نشریه ورزشی ایتالیا گزارش داد که تمامی شواهد از این قرارند که رونالدو فصل بعد نیز در یوونتوس ماندنی است و اینکه اظهارنظر اخیر مادر رونالدو مبنی بر اینکه او را برای بازگشت به اسپورتینگ متقاعد می کند نیز تغییری در تصمیم او ایجاد نخواهد کرد.

 

 

1600013

 

 

از قرارداد رونالدو یک سال دیگر باقیمانده و او دستمزدی 31 میلیون یورویی دریافت می کند؛ دستمزدی که هیچ باشگاهی حاضر به تقبلش نخواهد شد. همچنین قوانین مالیاتی ایتالیا بسیار به سود فوق ستاره پرتغالی است و او با وجود در آمد میلیونی، تنها سالانه 100 هزار یورو مالیات پرداخت می کند.

این عوامل در کنار بی میلی رئال، پی اس جی و منچستریونایتد به جذب رونالدو، باعث شده تا او در غیاب یک گزینه وسوسه کننده، حتی در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیز فصل بعد در یوونتوس بماند.

 

 

دیدگاه‌ها