کد خبر : 1755340 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 16:22 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

سبزپوشان تالشی به یاد مهدی پاشازاده (عکس)

بازیکنان تیم فوتبال چوکا روز گذشته برابر مس کرمان به یاد سرمربی تیم بودند و ابراز امیدواری کردند خیلی زود مهدی پاشازاده به اردوی تیم بازگردد.

سبزپوشان تالشی به یاد مهدی پاشازاده (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهدی پاشازاده از دیدار برابر رایکا روی نیمکت تیم فوتبال چوکای تالش نشسته و تیم او موفق به کسب یک تساوی، یک پیروزی و یک شکست شده است. شاگردان پاشازاده ابتدا مقابل رایکا با پیروزی 2 بر صفر از زمین مسابقه خارج شدند و سپس در دیدار دوم در تهران مقابل هوادار در یک بازی نزدیک با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند.


آخرین دیدار سبزپوشان تالشی اما روز گذشته بدون حضور مهدی پاشازاده برگزار شد ولی در شرایطی که این مربی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان به سر می برد، شاگردانش تحت هدایت محمد نیک سیرت همراه همیشگی او، نمایش بسیار خوبی مقابل صدرنشین لیگ یک ارائه کردند و در شرایطی که با یک گل از شاگردان رضا مهاجری پیش بودند و با پیروزی به رختکن رفتند، در نیمه دوم یک گل خوردند و بازی در پایان با تساوی یک بر یک تمام شد.

 

1601419


سبزپوشان تالشی که با مهدی پاشازاده اولین فصل حضور خود در لیگ دسته اول را پس از نزدیک به دو دهه پشت سر می گذارند، این روزها با تمام توان در حال تلاش برای تضمین ادامه حضور در این رقابت ها هستند.


چوکای تالش در پایان هفته 24 ام رقابت های لیگ دسته اول با کسب 24 امتیاز رتبه شانزدهم جدول رده بندی را در اختیار دارد و امیدوار است امروز رقبای مستقیمش نتایج دلخواه این تیم را در جدول کسب کنند.

دیدگاه‌ها