کد خبر : 1755341 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 16:30 | 24.7K بازدید | 3 دیدگاه

ماجرای پیشنهاد استقلال به فرشاد آقای گل

گلزن اسبق پرسپولیس از رد پیشنهاد استقلال پیش از سرخ پوش شدن خبر داد؛ تصمیمی که به دلیل علاقه اش به پرسپولیس آن را گرفت.

ماجرای پیشنهاد استقلال به فرشاد آقای گل

به گزارش "ورزش سه"، موضوع انتقال بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس به یکدیگر، موضوعی است که همواره حساسیت های زیادی به آن وجود دارد. تیفوسی های دو تیم به هیچ عنوان بازیکنی را که چنین تصمیمی را اتخاذ کرده نبخشیده اند اما رفته رفته به نظر می رسد که با تغییر شرایط فوتبال این موضوع حساسیت خود را کمی از دست داده باشد. در چنین شرایطی هم، حضور یک بازیکن از استقلال در پرسپولیس یا برعکس، بسیار بیشتر از یک انتقال عادی مورد بحث قرار می گیرد.

 

در طول دهه های اخیر که همواره استقلال و پرسپولیس به عنوان دو رقیب سنتی یکدیگر شناخته می شوند، در کنار چهره هایی تصمیم به ترک تیم و پیوستن به تیم رقیب گرفتند، چهره هایی هم بودند که پیشنهاد حضور در تیم رقیب را رد کردند. فرشاد پیوس، گلزن اسبق پرسپولیس در بخشی از صحبت های خود با آنتن به این موضوع اشاره کرد:

 

"نیکبخت از استقلال آمد پیش ما، عابدزاده هم آن موقع پیش ما آمد. قبل از ما، غلامرضا فتح آبادی و شاهرخ بیانی رفتند و آمدند. مجید نامجو از استقلال به پرسپولیس آمد و بازهم برگشت. خیلی ها بودند که آمدند و رفتند. یک حساسیتی وجود دارد و دوست دارند که جابه جا شوند. درست است که هم به استقلال عرق دارند و هم به پرسپولیس ولی در فوتبال حرفه ای این چیزها تفاوتی نمی کند. دوست داشتن است و من نمی توانم چیزی به آنها بگویم."

 

پیوس در پاسخ به این سوال که آیا از استقلال در دوران بازی پیشنهادی دریافت کرده یا خیر گفت:

 

"من قبل از اینکه به پرسپولیس بیایم از استقلال و دو سه تا تیم خوب دیگر پیشنهاد داشتم. آمدند با من صحبت کردند ولی من چون پرسپولیسی بودم نرفتم و بعدا به پرسپولیس پیوستم. می دانستم که پرسپولیس چقدر خوب است و می توانیم آنجا ترقی بیشتری کنیم."

دیدگاه‌ها