کد خبر : 1755353 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 17:18 | 34.1K بازدید | 1 دیدگاه

داوود سید عباسی: هر چه زدیم در گِل گیر کرد

یک ستاره آسیایی با فرغون و ابر از بین رفت!

داوود سید عباسی بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس که سابقه حضور در نیمه نهایی آسیا با آبی ها را دارد، درباره یکی از عجیب‌ترین بازی های آسیایی گفت و گو کرد.

یک ستاره آسیایی با فرغون و ابر از بین رفت!

به گزارش "ورزش سه"، اگر بخواهیم یکی از عجیب ترین روزهای تاریخ ورزشگاه آزادی را نام ببریم بدون شک بازی استقلال با آنیانگ در سال 2002 در صدر این لیست قرار می‌گیرد. نماینده ایران در باتلاق آزادی در نیمه نهایی به مصاف آنیانگ رفت و از صعود به فینال بازماند.

 

داوود سید عباسی که در این بازی عجیب حضور داشته در خصوص اتفاقات این بازی گفت: هیچ موقع دیگر به سراغ این بازی نرفتم و هنوز هم  نمیتوانم بازی را ببینم.  امیدوارم هیچوقت این اتفاق برای فوتبال ایران تکرار نشود. ما نه تنها جام را از دست دادیم بلکه آبروی فوتبالی ما نیز در آسیا به خطر افتاد. خیلی جالب است که ما فقط به دو تا فرغون و چهار تا ابر باختیم! در این بازی دروازه ای که ما در نیمه اول به آن حمله می‌کردیم پر از گل بود وقتی پنالتی برای ما اعلام شد هجده قدم پر از آب بود. من با دست گِل ها را جا به جا می‌کردم که وقتی محمد نوازی می‌خواهد پنالتی را بزند یک جایی باشد که توپ قرار بگیرد و گیر نکند!

 

اگر نوازی توپ را زمینی می‌زد در آب گیر می‌کرد چون من هم یک ضربه زدم و توپ دقیقا پشت خط ایستاد. او توپ را خیلی بالا گرفت و از بالای دروازه به بیرون رفت. بین دونیمه عزیزان زحمت کشیدند و هجده قدم ما را تمیز کردند آن هم با ابر و فرغون! ولی وقت نکردند بروند آن سمت را تمیز کنند و وقتی وارد زمین شدیم دیدیم فقط هجده قدم ما خشک است! همان سمتی که نیمه اول هرچه زدیم در گُل نرفت حالا برای آنیانگ نعمتی شد و دو گل به راحتی به استقلال زدند. ما با دوتا فرغون و چهار تا ابر به فینال نرسیدیم و اگر عزیزان هیچ کاری نمی‌کردند شاید آن دو توپ به سادگی در گُل ما نمی‌رفت.

دیدگاه‌ها