کد خبر : 1755379 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 18:14 | 12.1K بازدید | 1 دیدگاه

همراه با دیگر ستاره‌ها؛

دیوید بکام میهمان قسمت جدید سریال فرندز

دیوید بکام، اسطوره فوتبال انگلیس، یکی از مهمانان قسمت جدید و ویژه سریال فرندز خواهد بود.

دیوید بکام میهمان قسمت جدید سریال فرندز

به گزارش "ورزش سه"، دیوید بکام، ستاره سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، یکی از مهمانان قسمت جدید سریال پرطرفدار فرندز است که پس از بیش از 17 سال بار دیگر با یک قسمت ویژه به تلویزیون ها بازخواهد گشت.

در این قسمت جدید که "دیدار دوباره" نام دارد، قرار است شش شخصیت اصلی این سریال بسیار محبوب پس از سال ها بار دیگر گرد هم جمع شوند.

قرار نیست ساخت این سریال از سر گرفته شود و در این تک قسمت خاص شخصیت های اصلی؛ ریچل، راس، مونیکا، چندلر، فیبی و جویی در کافه سنترال پرک معروف که یکی از لوکیشن های این سریال بود، دور هم جمع خواهند شد و با تعدادی از چهره های معروف که بکام نیز یکی از آنها است، دیدار خواهند کرد.

 

1601462

 

سریال فرندز از سال 1994 تا سال 2004 روی آنتن رفت و با 236 اپیزود در 10 فصل به کار خود پایان داد.

این اپیزود ویژه و دیدار دوباره شخصیت های اصلی قرار بود در ماه مارس سال 2020 صورت بگیرد اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این اتفاق عملی نشد. پیش نمایش این قسمت از فرندز به همین زودی در اختیار مخاطبان قرار گرفته است و این اپیزود "ماجرای اون باری که دوباره کنار هم جمع شدند" نام دارد.

قرار است این اپیزود از فرندز در تاریخ 27 ماه می (ششم خرداد) از HBO Max پخش شود.

جز شش کاراکتر اصلی سریال، تعدادی از شخصیت های محبوب فرندز نیز در این اپیزود حضور دارند از جمله آقای هکلز همسایه بدعنق طبقه پایین و گونتر، کافه‌چی سنترال پرک.

به جز بکام دیگر میهمانان ویژه این اپیزود عبارتند از: جاستین بیبر، لیدی گاگا، جیمز کوردون، کارا دلوین، کیت هرینگتون، ریس ویتراسپون، ملاله یوسف‌زی و...

 

1601463

 

بکام که پس از بازنشستگی از فوتبال علاقه خود را به حضور روی پرده سینما نشان داده است، پیش از این نیز در تعدادی از محصولات صنعت فیلم‌سازی هالیوود حضور داشته است.

بکام در شوی اسنوپ داگ بازی کرده، در برنامه عروسکی سسمی استریت حاضر شده و نیز در آشپزخانه جهنمی گوردون رمزی شرکت کرده است. او همچنین نقشی کوتاه در فیلم شاه آرتور به کارگردانی گای ریچی نیز بر عهده داشت.

 

دیدگاه‌ها