کد خبر : 1755413 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 20:17 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی از ستاره برزیلی؛

داوید لوییز تابستان آرسنال را ترک خواهد کرد

داوید لوییز، مدافع توپچی ها، در تابستان و پس از به اتمام رسیدن قراردادش، آرسنال را ترک خواهد کرد.

داوید لوییز تابستان آرسنال را ترک خواهد کرد

به گزارش "ورزش سه"، داوید لوییز امروز به باشگاه آرسنال اطلاع داده است که مایل به ادامه همکاری و تمدید قرارداد نیست و پس از اتمام قراردادش در تابستان، این باشگاه را ترک خواهد کرد.

البته آرسنال نیز به مدافع 34 ساله خود پیشنهاد تمدید قرارداد نداده بود هر چند گزارش شده است که لوییز به هر حال با تمدید قرارداد موافقت نمی کرد و تصمیم به ترک باشگاه گرفته بود.

 

قدم بعدی چیست؟

داوید لوییز از اوایل این ماه و پس از مصدومیت همسترینگ در بازی برابر نیوکاسل، دیگر برای آرسنال به میدان نرفته است. در آستانه دو بازی آخر توپچی ها در این فصل برابر کریستال پالاس و برایتون که در هفته آینده برگزار خواهند شد، این مدافع با تجربه همچنان مشغول مداوای پای مصدوم خود است. پس از پایان این فصل نیز لوییز آرسنال را ترک خواهد کرد.

 

1601553

 

لوییز در این فصل چه عملکردی داشته است؟

مدافع برزیلی در این فصل در دورانی که از آمادگی لازم برخوردار بود به صورت مرتب برای توپچی ها به میدان می رفت. لوییز در این فصل در 30 بازی در تمام رقابت ها برای آرسنال به میدان رفت و یکی از مهره های قابل اتکای میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در تغییر سیستم مداوم از چهار دفاع به پنج دفاع و بالعکس بود.

هرچند در بازی برابر ولورهمپتون در ماه فوریه با یک کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد.

 

1601554

 

جدایی داوید لوییز برای آرسنال به چه معنا است؟

در غیاب لوییز هم آرسنال از نفرات خوبی در خط دفاع خود بهره‌مند است و با حضور پابلو ماری، گابریل و راب هولدینگ مشکلی در انتخاب یک دفاع وسط دیگر ندارد. کالوم چمبرز نیز در این پست اغلب نمایش خوبی داشته است.

ویلیام سالیبا نیز که در حال حاضر به صورت قرضی در نیس بازی می کند، می تواند فصل بعد به ترکیب آرسنال بازگردد.

 

هنوز مشخص نیست که مقصد بعدی داوید لوییز کدام تیم است.

 

دیدگاه‌ها