کد خبر : 1755429 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 21:33 | 19.3K بازدید | 10 دیدگاه

موقعیت زیادی در بازی نبود؛

گل‌محمدی: بچه‌ها از جانشان مایه می‌گذارند

سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید که در بازی‌های لیگ هر تیمی که نیمکتش بیشتر فریاد بزند، امتیاز بیشتری خواهد گرفت.

گل‌محمدی: بچه‌ها از جانشان مایه می‌گذارند

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی پس از بازی با استقلال در گفتگو با محمدرضا احمدی گزارشگر بازی در خصوص این پیروزی گفت: دربی همیشه حساسیت های خودش را دارد. بازی سنگینی برای هر دو تیم بود. موقعیت های زیادی دیده نشد و بیشتر درگیری فیزیکی بود. موقعیت زیاد ندادیم و فضا بسته بود. ما از موقعیتمان خوب استفاده کردیم و در نهایت برنده بازی شدیم.

 

وی افزود: از بچه ها تشکر می‌کنم، مشکلات زیادی دارند و امیدوارم باشگاه به حل این مشکلات کمک کند.

 

او درباره این مشکلات عنوان کرد: نمی‌خواهم درباره بحث‌های مالی صحبت کنم چون بحث درون خانوادگی است. امیدوارم همانطور که بچه‌ها از جانشان مایه می‌گذارند، مدیران هم مشکلات را حل کنند. به هواداران بابت برد تبریک می‌گویم.

 

گل‌محمدی درباره اتفاقات حاشیه‌ای بازی اظهار داشت: بخشی از مشکلات برای حساسیت بازی است و بخش دیگر هم برای نبود تماشاگران است که صدای بازیکنان خیلی می‌پیچد. امروز فکر می‌کنم اعتراض به داور بیشتر شده و فکر کنم هم ما می‌توانیم خودمان را اصلاح کنیم و هم داوران می‌توانند تمرکز بیشتری داشته باشند.

 

سرمربی سرخپوشان اضافه کرد: بازی خیلی سنگینی است و این اعتراض ها وجود دارد. در هر صورت این آرامش باید در همه تیم‌ها باشد. یک تیمی بیشتر داد بزند، امتیاز بیشتری می‌گیرد و اتفاق خوبی نیست. ما بازی را بردیم و نمی‌توانیم بگوییم راضی نبودیم اما در خیلی صحنه ها، نظر ما با داور فرق می‌کرد. به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم.

دیدگاه‌ها