کد خبر : 1755434 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 21:44 | 5.3K بازدید | 3 دیدگاه

فوتبال تراکتور رو به جلو است؛

عبداللهی: صنعت نفت مساوی می‌خواست

مربی تراکتور معتقد است صنعت نفت به دنبال کسب یک امتیاز در تبریز بود.

عبداللهی: صنعت نفت مساوی می‌خواست

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا عبداللهی پس از تساوی مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: یک بازی سخت را پشت سر گذاشتیم، اما یک فوتبال روبه‌جلو ارائه دادیم. از روز اول حضور در تراکتور، به فکر کسب نتیجه آبرومندانه و صعود از گروه در آسیا و در ادامه به فکر تغییر شکل و شمایل فوتبال‌مان بودیم.

 

او ادامه داد: فکر می‌کنم بازی امروز نوید این را داد که تراکتور یک فوتبال شناور و روبه‌جلو انجام بدهد. مقابل نفت آبادان نمایش خوبی ارائه دادیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم، اما تیم حریف برای مساوی آمده بود و به هدف خود رسید. در دیدار امروز دو مدافع میانی خود را در اختیار نداشتیم و پس از گل اول، عقب کشیدیم. با این حال می‌توانستیم پنالتی هم ندهیم و سه امتیاز را کسب کنیم، اما این اتفاق رخ نداد. 

 

مربی تیم فوتبال تراکتور اضافه کرد: امروز تیم ما سرحال بود و بچه‌ها شاداب فوتبال بازی کردند. نبود دو مدافع میانی اصلی تیم موجب شد که ناخواسته عقب بکشیم که در دیدار مقابل پیکان هم این اتفاق افتاد. بچه‌ها باید این را باور کنند که می‌توانند خیلی بهتر از این باشند و این کمی زمان‌بر است. آماده کردن یک تیم از لحاظ فنی و فوتبالی، مستلزم در اختیار داشتن ابزارهای فنی است.

 

عبداللهی یادآور شد: من از لحاظ فنی می‌گویم که ما با تمام کمبودها و مشکلاتی که داریم، یک روند خوب را با شیب ملایم آغاز کردیم و به بازیکنان‌مان ایمان داریم. تیم حریف به دنبال ضد حمله و کسب مساوی بود.

دیدگاه‌ها