کد خبر : 1755450 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 22:10 | 13K بازدید | 6 دیدگاه

نکونام: آن کمک داور باعث باخت ما شد

سرمربی تیم فولاد با انتقاد از زمین بازی گفت: شرایط زمین از قبل خیلی بدتر شده بود. لیاقت مردم استان مازندران این است که زمین بهتری داشته باشند.

نکونام: آن کمک داور باعث باخت ما شد

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام پس از شکست یک بر صفر فولاد مقابل نساجی در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: تیم ما بازی را خوب شروع نکرد و همین موضوع باعث شد روی اشتباه دروازه‌بان‌مان گل دریافت کنیم. در نهایت با همان یک گل هم بازنده بازی شدیم. تیم‌ها موقعیت های زیادی ایجاد نکردند. در شرایطی که چمن ورزشگاه شهید وطنی دارد، بازی کردن سخت است. ضمن اینکه چمن به قدری خراب شده که کار برای همه دشوار می‌شود.

 

وی ادامه داد: نمی دانم چرا برای هواداران و علاقمندان فوتبال در قائمشهر یک ورزشگاه خوب نمی‌سازند. آنقدر گرانول در زمین ریخته بودند که نمی‌شد فوتبال بازی کرد. شرایط زمین از قبل خیلی بدتر شده بود. لیاقت مردم استان این است که زمین بهتری داشته باشند. سال گذشته هم روی یک اشتباه داوری بازی را باختیم و امسال هم با اشتباه کمک داور بازنده شدیم. بازیکن شماره 88 حریف باید اخراج می‌شد.

 

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: بازی را باختیم، اما تیم بازنده نبودیم، چون گل‌مان را زدیم و کمک داور به اشتباه این گل را آفساید اعلام کرد. این کمک داور در بازی با سیرجان هم یک اشتباه علیه تیم ما کرد و پنالتی که دروازه‌بان ما دریافت کرد را تکرار کرد. امروز هم یک گل سالم ما را مردود اعلام کرد. کمک داور در حد این بازی و بازی های سطح بالای لیگ برتر نیست. نمی‌دانم افشاریان چه می‌خواهد بکند و امیدوارم تغییر و تحولات خوبی ایجاد کند.

 

 

1601613

 

 

نکونام با بیان اینکه ما منتظر هستیم تا کمک داور بازی امروز محروم شود، گفت: کمک داور باعث شکست تیم ما شده است. ما با مساوی شرایط مان در جدول بهتر می شد، اما به اشتباه کمک داور باختیم و کار برای‌مان سخت شد. چند هفته است که فروزان را نداریم و امروز هم با اشتباه قطعی دروازه‌بان  بازنده شدیم وگرنه شرایط فرق می‌کرد.

 

وی افزود: چند فرصت خوب هم داشتیم، اما فکر می کنم روز خوب میرزازاد بود؛ من خودم او را از ملوان به نساجی آوردم. زمانی که اینکار را کردم کسی فکر نمی کرد چنین بازیکنی باشد، اما امروز نساجی را نجات داد. اشتباه کمک داور و عملکرد خوب دروازه‌بان حریف موجب شد تا ما امروز 3 امتیاز را در اینجا جا بگذاریم، اما تیمم تلاش کرد. چند بازیکنم خوب نبودند که البته بازی در چنین زمینی واقعاً سخت است. هر تیمی که به قائمشهر می‌آید شرایط بسیار دشواری دارد. نساجی تیم خوب و منسجمی است و امیدوارم در ادامه راه هم موفق باشد.

 

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درخصوص رفتار هواداران نساجی پیش از شروع این مسابقه، عنوان کرد: از هواداران تشکر می‌کنم. این لطف خدا است که مردم به من لطف دارند. خدا را شکر می‌کنم توانستم کاری در قائمشهر بکنم که لطف مردم شامل حالم شود. این تیم تیمی است که باید کنارش باشید تا شرایطش را درک کنید. من همیشه حس خاصی به این تیم داشتم.

دیدگاه‌ها