کد خبر : 1755458 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 22:23 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه دیدار حساس با اینتر؛

پیرلو: اینتر از ما بهتر و باثبات‌تر بود

آندره‌آ پیرلو، سرمربی یووه، اعتراف کرده است که اینتر عملکرد بهتری از آنها داشته است و به قهرمان این فصل سری آ تبریک گفت.

پیرلو:  اینتر از ما بهتر و باثبات‌تر بود

به گزارش "ورزش سه"، بیانکونری برای دیدار حساس روز بعد برابر نراتزوری آماده می شود. یووه در حال حاضر تنها یک امتیاز با رده چهارم جدول سری آ فاصله دارد و باید در آلیانز به مصاف قهرمانان تازه بر تخت نشسته ایتالیا برود.

شاگردان پیرلو نیاز فراوانی به کسب سه امتیاز این بازی دارند تا بتوانند همچنان برای رسیدن به تاپ فور بجنگند و سرمربی بیانکونری نیز از عملکرد بازیکنانش برابر ساسولو و نگرشی که داشتند راضی است.

 

1600847

 

پیرلو گفت: "من رفتار و نگرش بچه ها در بازی چهارشنبه را دوست داشتم. پس از بازی برابر میلان نیاز داشتیم دوباره گرد هم جمع شویم و در این بازی حسابی جمع و جور شده بودیم.

الکس ساندرو فردا بازی خواهد کرد چرا که از شرکت در فینال کوپا ایتالیا محروم شده است. در مورد بقیه بازیکنان خواهیم دید که چه می شود. ما نیاز به تجدید قوا داریم.

هنگام تمرین باید ایده خود در مورد بازی را با بازیکنان بسنجید، با ویژگی های آنها سازگار شوید و درک کنید که چگونه باید آنها را در زمین در موقعیت هایی که می توانند عملکرد بهتری داشته باشند، قرار دهید."

پیرلو احساس می کند که پس از شکست برابر میلان، شاگردانش توانسته اند دوباره روحیه خود را با پیروزی 3-1 برابر ساسولو بازیابی کنند.

پیرلو افزود: "نمایش روز چهارشنبه نشان می داد که ما متاسفیم، می توانستیم امتیازات بیشتری را با متمرکز ماندن، مثل بازی برابر ساسولو، کسب کنیم."

 

1599874

 

سرمربی بیانکونری قهرمانی در سری آ را به اینتر تبریک گفت، اما تاکید کرد که دیدار برابر قهرمان این فصل به آنها انگیزه بیشتری خواهد داد.

پیرلو گفت: "اینتر بهتر از ما کار کرده است، باثبات تر و با عطش بیشتری نسبت به ما بوده است. حسرت هایی درباره بازیکنانی که من در اختیار نداشتم، داریم اما حسرت و پشیمانی هم بخشی از جاه طلبی است.

فردا با قهرمانان تازه به تخت نشسته ایتالیا رو به رو خواهیم شد و این به ما انگیزه بیشتری خواهد داد. بگذارید فراموش نکنیم که ما هنوز برای رسیدن به چمپیونزلیگ شانس داریم. اینتر نیز تلاش خواهد کرد تا در این بازی پیروز شود.

به اینتر به خاطر فتح اسکودتو تبریک می گویم، اما ما هم می توانستیم کارهای بیشتری بکنیم."

 

 

دیدگاه‌ها