کد خبر : 1755475 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 22:54 | 16.8K بازدید | 9 دیدگاه

با آمپول در دربی بازی کردم؛

کنعانی‌زادگان: تماشاگران این برد را طلب داشتند

مدافع پرسپولیس برتری تیمش مقابل استقلال را تقدیم به هواداران‌شان کرد.

کنعانی‌زادگان: تماشاگران این برد را طلب داشتند

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین کنعانی‌زادگان پس از مصدومیتی که در دیدار مقابل سپاهان داشت و بخاطر آسیب دیدگی تعدادی از تمرینات تیمش در یک هفته اخیر را هم از دست داده بود، امروز ۹۰ دقیقه مقابل استقلال به میدان رفت و نمایش خوبی داشت.

 

کنعانی‌زادگان پس از برتری پرسپولیس مقابل استقلال گفت: خدا را ۱۰۰ هزار مرتبه شُکر. بازی خیلی خوبی بود و دو تیم برای سه امتیاز بازی می‌جنگیدند، اما همه دیدند که ما تیم برتر میدان بودیم و موقعیت‌های بهتری داشتیم.

 

او ادامه داد: خدا راشکر توانستیم دل هوادارانمان را که واقعا جای آنها در ورزشگاه خالی بود، شاد کنیم.

 

مدافع پرسپولیس در خصوص مصدومیتش عنوان کرد: الان هم می‌توانید ببینید که رباط مچ پای من پاره شده ولی فقط بخاطر دل هواداران بازی کردم. تماشاگران پرسپولیس یک برد خیلی خوب از ما طلب داشتند که خدا را شکر این پیروزی را تقدیم آنها کردیم. من گفتم حتی اگر قرار است با آمپول در ترکیب قرار بگیرم، این کار را انجام می‌دهم که همینطور هم شد.

 

 

 

 

کنعانی‌زادگان درباره دلیل گرفتگی صدایی که دارد، ابراز کرد: اواخر بازی یک درگیری اتفاق افتاد که بیشتر بخاطر آن صحنه است. بازیکن آنها تکل بد زد و درگیری به وجود آمد که من رفتم جدا کنم، اما از روی نیمکت آنها آمدند و جو متشنج شد. همه چیز تمام شد ولی در زمین هم خیلی داد زدیم.

 

او در خصوص علت اخراج فرشاد فرجی گفت: حواسم نبود و فقط دیدم که کارت قرمز گرفت.

دیدگاه‌ها