کد خبر : 1755498 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 23:53 | 21.5K بازدید | 2 دیدگاه

الهامی روی ابرهای قائم‌شهر(عکس)

سرمربی نساجی با نتایج درخشانی که با این تیم به دست آورده محبوبیت ویژه‌ای در قائم‌شهر پیدا کرده است.

الهامی روی ابرهای قائم‌شهر(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاید خوشبین‌ترین تماشاگر نساجی هم فکر نمی‌کرد این تیم بحران زده که تا پایان هفته شانزدهم فقط ۱۰ امتیاز داشت، در ۶ مسابقه پیاپی و با تغییر کادر فنی نتیجه قابل قبولی بگیرد، اما آنها پس از حضور ساکت الهامی نشان دادند که نمی‌خواهند تیم سقوط کننده باشند و به غیر از دو مسابقه، در دیگر بازی‌ها به برتری رسیدند.

 

نساجی که پس از حضور الهامی یک برد در جام حذفی مقابل سایپا و دو برد پیاپی در لیگ برتر برابر سایپا و نفت مسجدسلیمان داشت، در دو مسابقه دشوار با تیم‌های صدرنشین پرسپولیس و سپاهان نتوانست کاری از پیش ببرد و شکست خورد، اما آنها به غیر از این دو بازی، در دو هفته پیاپی دیگر هم بردهای خود را تکرار کردند.

 

تیم تحت هدایت ساکت الهامی هفته قبل برد بزرگی در رفسنجان مقابل مس به دست آورد و امروز هم با وجود اینکه کار دشواری برابر تیم سرسخت فولاد خوزستان داشت، با نمایشی برتر سه امتیاز را به دست آورد تا با کسب چهارمین برد در ۶ بازی، به رده سیزدهم برود و امیدوارتر از همیشه به بقا شود.

 

بازیکنان، عوامل و تعدادی از تماشاگران نساجی پس از پایان بازی وارد زمین چمن ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر شدند و سرمربی خود را به هوا پرتاب کردند؛ صحنه‌ای که با توجه به روند خوب این تیم و روحیه بالایی که گرفته‌اند، احتمالا تا پایان فصل تکرار شود.

 

عکس: معین نادری

 

1601691

 

1601693

دیدگاه‌ها