کد خبر : 1755584 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 12:05 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

لوکاکو: گفتیم غیرممکن است به میلان ببازیم

روملو لوکاکو معتقد است برتری در بازی های مستقیم با مدعیان از دلایل موفقیت اینتر در فصل جاری بوده است.

لوکاکو: گفتیم غیرممکن است به میلان ببازیم

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل عنوان اسکودتوی خود را قطعی کرده و بعد از یک دهه و سلطه یوونتوس بالاخره موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ ایتالیا شد. بی تردید روملو لوکاکو یکی از مهم ترین بازیکنان اینتر در رسیدن به این موفقیت بزرگ بود و حالا این ستاره بلژیکی در مورد مسیر قهرمانی این تیم و البته درخشش اشرف حکیمی در این فصل صحبت کرده است.

 

روملو لوکاکو گفت: "مسیر ما به سمت فتح اسکودتو از دیدار مقابل ساسولو آغاز شد. از ان روز ما نحوه بازی خود را تغییر داده و جمع و جورتر و فشرده تر بازی کردیم. لائوتارو مارتینز و الکسیس سانچس بازی کردند و من نیمکت نشین بودم. اما خیلی زود متوجه شدم که تیم متحد است.

 

1575169

 

بازی با میلان، آتالانتا و لاتزیو پیش روی ما بود. در مقایسه با سال گذشته، ما در بازی های مستقیم بیشتری پیروز شدیم و نشان دادیم که قوی تر از قبل هستیم. پس از پیروزی مقابل آتالانتا به خودم گفتم که ما واقعا آماده فتح اسکودتو هستیم.

 

برتری 0-3 مقابل میلان در دیدار برگشت؟ در طول هفته آماده سازی برای دربی در سطح بسیار بالایی تمرین کردیم. من به لائوتارو به شوخی گفتم که نباید در این مسابقه مغلوب شویم و این غیرممکن است.

 

درخشش اشرف حکیمی؟ او با تیم بسیار خوب هماهنگ شده و اشرف حکیمی بازیکنی مهم در تیم محسوب می شود. نیکو بارلا نیز صدای تیم است، هر تیمی به بازیکنان که آماده مبازره هستند نیاز دارد و اینتر تعداد زیادی از چنین بازیکنانی را در اختیار دارد."

دیدگاه‌ها