کد خبر : 1755615 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 12:53 | 89.7K بازدید | 10 دیدگاه

هر تیمی مشکلات ما را داشت منحل می‌شد

یحیی: توی تلویزیون این‌ها را شاخ می‌کنند!

سرمربی پرسپولیس بعد از برتری در دربی با اشاره به حواشی به وجود آمده در جریان آن، عقیده دارد این مسائل تا حدی طبیعی است.

یحیی: توی تلویزیون این‌ها را شاخ می‌کنند!

یحیی گل‌محمدی در گفتگو با برنامه آفساید درباره برتری تیمش مقابل دربی در ابتدای صحبت‌هایش برد در این جدال را به طرفداران این تیم تبریک گفت. 


سرمربی سرخ‌ها در واکنش به این سوال که چندی پیش با اشاره به برخی برنامه‌های تلویزیونی از آن به عنوان "چیپ" یاد کرده، اینطور توضیح داد: متاسفانه بعضی از برنامه‌هایی که از صدا و سیما پخش شد، خیلی برنامه خوبی نبود و مسائل خوبی از سوی مجری برنامه و حتی کارشناس مطرح نشد. 

 

وی درباره اینکه آیا این مساله را توهین تلقی کرده گفت: بله، کارشناس آوردید، در پیج رسمی خود به پرسپولیسی‌ها فحاشی می‌کند و بدترین الفاظ ممکن را به کار می‌برد. برای اینکه از یادها نرود و خودنمایی کند، در پیج خودش این کار را می‎کند. او بازیکن ملی بوده اما چنین شخصیتی چرا باید در تلویزیون ملی اینطور کارشناسی کند. متاسفانه هجمه زیادی به داور وارد کردند که پرسپولیسی است. 

 

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال دیگری که آیا این موضوع را برنامه ریزی پیش از دربی علیه این تیم می‌داند گفت: من درباره برنامه ریزی بودن موضوع نمی‌توانم با صراحت بگویم و تایید کنم ولی هر مجری می تواند گرایش رنگی داشته باشد اما باید در اجرا عدالت را رعایت کند. وقتی شما می‌خواهید کارشناسی بیاورید باید وجهه‌ای در جامعه داشته باشد اما نه اینکه بخواهد خودش را مثل شاخ اینستاگرامی معرفی کند  و او را در برنامه تلویزیونی بیاورید.

 

یحیی گل محمدی در خصوص اینکه چرا دیگر تیم‌های فوتبال ایران علیه پرسپولیس موضع دارند ( مجری رادیو با لفظ اینکه چرا پرسپولیس خار توی چشم دیگر تیم‌ها شده، پرسش کرد) اینطور پاسخ داد: بله، خودمان این را می‌بینیم و هجمه زیادی روی تیم ماست. هر تیمی مشکلات ما را داشت، منحل می‌شدند. با تمام مشکلاتی که از نظر امکاناتی، مدیریتی و ... بگویید هست. ما در ابتدای فصل زمین تمرین نداشتیم. ما مشکلات مالی داریم و کمترین دریافتی را در بین 16 تیم ما داریم و آن را در بوق و کرنا نکردیم. شما فکر می‌کنید از ابتدای فصل چقدر دریافتی داشتیم. ما یک قرون هم دریافتی نداشتیم. البته قول دادند پرداخت کنند اما اینقدر مشکل هست که فکر نکنم فعلا پرداخت شود. 

 

1601673

 

وی ادامه داد: هر تیمی مشکلات ما را داشته باشد نمی تواند موفق باشد اما درود به غیرت و شرف بازیکنان ما. به عشق هواداران این کار را انجام می‌دهند. جای تقدیر دارد. اما تیمی که فنی کار می‌کند و می‌جنگدد  جلویش سنگ اندازی می‌شود و نمی‌خواهند موفق باشد.

 

گل محمدی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره درگیری‌های شکل گرفته در دربی گفت: خیلی از برنامه‌هایی به نظرم شکل می‌گیرد، انتظار دارم که درباره مساله فنی صحبت شود. تلویزیون انگار دوست دارد به حاشیه بپردازد. اگر خودتان به متن و مسائل فنی بپردازید و اینطور باشد که کسی آن را می‌بیند چیزی یاد بگیرد بهتر است. 90 دقیقه دربی است و بازی پرتنش. قبل از آن 90 دقیقه بازی با سپاهان و انتظار دارید هیچکس هیچ واکنشی نداشته باشد. من این کار را تایید نمی‌کنم اما بخشی از آن طبیعی است و به خاطر هیجانات است.

 

وی در واکنش به اینکه چرا چنین درگیری‌هایی در آسیا و بازی‌های بین المللی نمی‌افتد گفت: بحث مدیریت تیم، بحث مدیریت استادیوم، اجرای قانون و ... است. اگر توجه کرده باشید انگار بازی روز گذشته با تماشاگر است. البته در بین دو نیمه این مشکل را برطرف کردند. بخشی از این تنش‌های به خاطر نبود تماشاگر است و در حضور آنها خیلی از حرف‌ها دیده نمی‌شود اما در سکوت استادیوم هر حرکت و صحبتی شاید شنیده شود و با واکنش همراه است. مشکلاتی است که وجود دارد اما اینقدر مهم نیست که یک برنامه را به آن اختصاص دهید.


سرمربی پرسپولیس در بخش پایانی صحبت‌هایش با اشاره به مشکلاتی که در استادیوم‌های ایران وجود دارد، مدعی شد که اگر قوانین به شکل درست اجرا شود، شاهد این اتفاقات نخواهند بود: البته خیلی از برنامه‌های صدا و سیما آموزنده است و از آن استفاده می کنم. اما در خصوص تنش‌هایی که در بازی به وجود می آید باید بگویم اگر قانون در استادیوم اجرا شود، هیچ کدام از این مشکلات شکل نمی گیرد یا به حداقل آن می رسد. مدیریت زمین، مدیریت کنار زمین و داخل آن به بهترین شکل دنبال شود این مسائل به وجود نمی آید. شما می‌گویید چرا در آسیا این اتفاقات نمی‌افتد اما باید در نظر بگیرید که آنجا تعداد مهمان، عکاس، عدم حضور افراد متفرقه، مدیریت کنار زمین و ... که به بهترین شکل انجام می‌شود و همه چیز سر جای خودش است. در استادیوم ما روز گذشته 400-300 نفر حضور داشتند. ما یک طرف با کرونا می‌جنگیم و از طرف دیگر با حریف. فشار زیاد است و این مسائل باید به بهترین شکل رعایت شود و اگر قانون رعایت شود این مشکلات به وجود نخواهد آمد.

دیدگاه‌ها