کد خبر : 1755626 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 13:33 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

رئال مادرید بی‌خیال ستاره اینتر نمی شود

رئال مادرید آماده ارائه پیشنهاد برای جذب لائوتارو مارتینز، ستاره گلزن و آرژانتینی اینتر است.

رئال مادرید بی‌خیال ستاره اینتر نمی شود

به گزارش "ورزش سه"، لائوتاروی 23 ساله در این فصل عملکرد درخشانی در ترکیب نراتزوری داشته و در 36 بازی در سری آ 16 گل به ثمر رسانده است. خود لائوتارو مارتینز چندی قبل فاش کرد سال گذشته قصد پیوستن به بارسلونا را داشته، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این انتقال منتفی شده و او در اینتر ماندنی شد.

 

1598472

 

حالا نشریه ایتالیایی توتواسپورت مدعی شد این بار رئال مادرید به جذب این ملی پوش آرژانتینی علاقمند است و آنها قراردادی با دستمزد 9 میلیون یورویی در هر فصل به لائوتارو پیشنهاد داده اند که دو برابر بیشتر از پیشنهاد فعلی اینتر برای تمدید احتمالی قرارداد با این بازیکن است. البته لائوتارو هنوز در مورد آینده مردد بوده و به اینتر پاسخ مثبت نداده است.

 

رئال مادرید قصد دارد با 90 میلیون یورو برای خرید لائوتارو مارتینز اقدام بکند. البته آنها برای فروش اشرف حکیمی به اینتر رقمی در حدود 30 میلیون یورو از این باشگاه طلبکار هستند و می توانند با صرف نظر از دریافت این مبلغ و البته پرداخت 60 میلیون دیگر به اینتر، لائوتارو مارتینز را در فصل تابستان امسال جذب بکنند. اینتر از نظر مالی در شرایط بسیار دشواری قرار داشته و حتی از بازیکنان خود خواسته از دریافت دو ماه حقوق خود صرف نظر بکنند. ادامه این روند ممکن است اینتر را مجبور به فروش یکی از ستاره های خود بکند و در حال حاضر احتمال جدایی لائوتارو مارتینز بیشتر از دیگر بازیکنان است.

دیدگاه‌ها