کد خبر : 1755630 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 13:49 | 37.7K بازدید | 0 دیدگاه

دربی همزمان سرخابی در اراک؛

علی‌منصور مامور مهار هافبک سابق پرسپولیس! (عکس)

انتقادات سرپرست پدیده کار را به جایی رسانده بود که سرمربی آلومینیوم به سراغ آرام کردن بادامکی در جدال دیروز رفت.

به گزارش "ورزش سه"، در کادرفنی پدیده که عموماً چهره استقلالی از جمله مهدی رحمتی، محمد نوازی، علی سامره و اشکان نامداری به چشم می‌خورند، حضور هافبک سابق پرسپولیس در نوع خود جالب‌توجه است؛ حسین بادامکی که در کسوت مدیر تیم فعالیت دارد و روز گذشته اعتراضات تندی را علیه داور بازی پدیده و آلومینیوم بارها از گوشه زمین مطرح کرد.

 

بادامکی که به سوت دمیده شده از سوی حسین زیاری اعتراض زیادی داشت، بارها به لب خط آمده و اعتراض خود را به داور انجام می‌داد؛ اعتراضی که در نهایت برای او یک کارت زرد به همراه داشت. اما اتفاق عجیب در یک صحنه حضور سرمربی آلومینیوم که در برهه‌ای در نقش هافبک استقلال در میدان بازی می‌کرد، برای مهار حسین بادامکی در گوشه زمین بود.

 

 

1601892

 

1601891

 

حسین بادامکی در یک صحنه درگیری لفظی با بازیکن آلومینیوم پیدا کرد و اعتراض شدیدی به آن بازیکن و داور مسابقه داشت؛ اتفاق جالب‌توجهی که در ورزشگاه امام خمینی اراک و همزمان با دربی پایتخت میان دو هافبک سابق سرخابی‌ها شکل گرفت. در این میان علیرضا منصوریان سرمربی آلومینیوم به منظور کاهش تنش سرپرست پدیده را آرام کرد و مانع از جنجالی تر شدن مسابقه شد. صحنه‌ای که به یکی از سوژه‌های تقابل آلومینیوم و پدیده بدل شده باشد.

 

دیدگاه‌ها