کد خبر : 1755639 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 14:42 | 9.7K بازدید | 2 دیدگاه

کوشکی: دربی ما هم به اندازه سرخابی‌ها جذاب است

مهاجم پیکان مدعی است که دربی این تیم برابر سایپا می‌تواند جذابیت‌های خاص خودش را داشته باشد.

کوشکی: دربی ما هم به اندازه سرخابی‌ها جذاب است

به گزارش "ورزش سه"،  علیرضا کوشکی مهاجم پیکان مدعی است که تیمش با تمرکز و توان بالا به دنبال دستیابی به نتیجه از این جدال خواهد بود:  دربی پیکان و سایپا همیشه برای مدیران دو کارخانه و عوامل آنها همیشه مهم بوده است و جذابیت خاص خود را به غیر از سه امتیاز بازی همراه دارد. تیم ما طی هفته‌های اخیر ثبات خودش را نشان داده است و آقای تارتار یک تیمی درست کرده‌اند که کمتر شکست می‌خورد.

 

او ادامه داد: باخت زیادی نداشتیم و البته الان چهار هفته است که به پیروزی نرسیده‌ایم و همین باعث می‌شود که با احترام به سایپا برای کسب سه امتیاز به میدان برویم و طوری بازی کنیم که جذابیت مسابقه بالا باشد و کیفیت زیادی را شاهد باشیم.

 

کوشکی با اشاره به جایگاه تیم سایپا در رده‌های پایین جدول، گفت: با توجه به شرایطی که دارند با تمام تلاش مقابل ما می‌آیند و همین به نظرم جذابیت بازی را افزایش می‌دهد اما ما می‌خواهیم نشان بدهیم که چه اندازه بازی برای ما مهم است. دربی خودروسازان به نظرم جذابیتی مانند دربی استقلال و پرسپولیس دارد که فردا شرایط سایپا در جدول حساسیت آن را هم افزایش می‌دهد.

مهاجم پیکان درخصوص اینکه با توجه به هفته‌های پایانی از پیکان جدا می‌شود یا خیر، گفت: من بازیکن تیم پیکان هستم و یک فصل دیگر هم با باشگاه خوب پیکان قرارداد دارم. اگر پیشنهادی هم وجود داشته باشد اصولا باید با باشگاه صحبت و مراتب اصولی را پیگیری کنند.

دیدگاه‌ها