کد خبر : 1755644 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 14:37 | 16.8K بازدید | 6 دیدگاه

ادعای عجیب خامس؛ به زودی بازنشسته می‌شوم

ستاره کلمبیایی سابق رئال و حال حاضر اورتون قصد ندارد تا سنین بالا فوتبال بازی کند.

ادعای عجیب خامس؛ به زودی بازنشسته می‌شوم

به گزارش "ورزش سه"، تابستان 2019 خامس رودریگز پس از اتمام قرارداد دو ساله و قرضی اش با بایرن، به رئال برگشت اما در فهرست فروش زیدان قرار گرفت. او که می دانست مورد اعتماد زیدان قرار ندارد، با ناپولی و اتلتیکو وارد مذاکره شد و در نهایت پیشنهاد اتلتیکو برای او جذاب تر بود؛ به خصوص اینکه تمایل داشت در شهر مادرید بماند.

 

 

1505916

 

 

پس از شکست 7-3 رئال از اتلتیکو در بازی های پیش فصل، انتقال خامس به اتلتیکو هم منتفی شد. خامس فصل را در ترکیب اصلی رئال شروع کرد ولی پس از یک مصدومیت بد، دیگر نتوانست به ترکیب رئال برگردد.

او تابستان 2020 سرانجام به صورت رایگان از رئال جدا و راهی اورتون شد تا در این تیم به روزهای اوجش برگردد.

 

 

1562752

 

 

خامس در مصاحبه جدید خود ادعای عجیبی را مطرح کرد؛ اینکه چیزی به بازنشستگی اش نمانده است:« در مورد بازنشستگی خیلی فکر نکرده ام و نمی توانم بگویم در چه تیمی به فوتبالم پایان می دهم. اینکه به کلمبیا بر می گردم یا خیر ولی معتقدم دیگر چیزی به بازنشستگی ام نمانده است.

29سال دارم و دیگر چیزی به 30 سالگی نمانده است. من جزو فوتبالیست هایی نیستم که تا سن بالا به بازی ادامه دهم. فعلا اما تمرکزم روی اورتون و تیم ملی است و می خواهم در رده باشگاهی و ملی، چند قهرمانی تجربه کنم. همچنین عاشق یادگیری و نیز کمک به فوتبالیست های جوان هستم.»

 

دیدگاه‌ها