کد خبر : 1755649 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 15:13 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

به دنبال 3 امتیاز و صعود به رتبه‌های بالاتر هستیم

پاشایی: جنجال دربی در بازی ما و سایپا تکرار نمی‌شود

مربی پیکان تهران می‌گوید تیمش در بازی با سایپا انگیزه‌های کمتری نسبت به حریف ندارد.

پاشایی: جنجال دربی در بازی ما و سایپا تکرار نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، حسین پاشایی که به جای مهدی تارتار به نشست خبری قبل از مصاف با سایپا رفته بود،‌صحبت هایی را در این خصوص انجام داد که مشروح آن را در ادامه می خوانید:


**سایپا تیمی قابل احترام است
درباره بازی فردا باید بگویم، در این شرایط بازی کردن با تیم‌هایی که از لحاظ امتیاز جزو تیم‌های پایین جدول هستند، بازی‌ خیلی سختی است. سایپا تیمی قابل احترام و خوبی است و روی نقاط قوت و ضعف این تیم تمرین کردیم.


**به دنبال 3 امتیاز هستیم
تیم ما هم یک تیم خوب است که در هفته‌های اخیر بازی‌های فوق‌العاده‌ای انجام داده است و امیدوارم فردا با کسب سه امتیاز بازی خودمان را به رتبه‌های بالای جدول برسانیم.


**می‌خواهیم به رتبه‌های بالاتر جدول برسیم
فکر نمی‌کنم انگیزه‌های ما کمتر از تیم ‌سایپا باشد. ما می‌خواهیم در جدول پیشرفت کنیم و رسیدن به رتبه‌های بالای جدول قطعاً انگیزه ما را افزایش خواهد داد تا سه امتیاز بازی را بگیریم و جزو تیم‌های بالای جدول باشیم. همانطور که سایپا می‌خواهد از پایین جدول خودش را جدا کند، ما هم می‌خواهیم در  رتبه‌های بالاتر قرار بگیریم و هر دو تیم انگیزه‌های متفاوت دارند.

 

1601925

 


**تاثیر حضور کمالوند روی سایپا؟
تمام مربیان با ایده‌های جدیدی وارد تیم‌ها می‌شوند. در نیم‌فصل اول سایپا بازیکنان باتجربه و جوان خوبی داشت و از لحاظ کیفی فوتبال خوبی انجام می‌داد. ممکن است از لحاظ نتیجه موفق نبوده باشند، اما تیم جوان و خوبی بودند. الان نمی‌توانم درباره کادر فنی جدید این تیم نظر بدهم، اما باید بگویم سایپا تیم خوبی است و فردا بازی سختی خواهیم داشت.


**محروم و مصدوم؟
متأسفانه چندین بازیکن ما هفته‌ها هستند که دچار مصدومیت و مشکلات کرونا هستند، ولی خدا را شکر محروم نداریم.


**دربی کیفیت بهتری نسبت به قبل داشت
از لحاظ فنی مربیان دو تیم باید نظر بدهند، ولی به عقیده من نسبت به بازی‌های گذشته این دو تیم یک مقدار به لحاظ کیفی بازی بهتری انجام دادند. دو تیم بازی برابری به نمایش گذاشتند و پرسپولیس توانست پیروز بازی باشد، ولی چیزی از ارزش‌های استقلال کم نمی‌شود.


**اتفاقات دربی در بازی ما و سایپا تکرار نمی‌شود
متأسفانه اتفاقات پایانی بازی، بازی را تحت تأثیر قرار داد. ما قطعاً چنین مشکلاتی را در بازی فردا با سایپا نداریم. دو تیم تهرانی با هم بازی دارند، ولی بازی آنها حساسیت دربی را ندارد. برد در دربی سه امتیاز دارد و بازی فردای ما هم سه امتیاز خواهد داشت. امیدوارم هر تیمی که لایق است برنده بازی باشد.

دیدگاه‌ها