کد خبر : 1755650 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 15:22 | 40.4K بازدید | 4 دیدگاه

می گفتند تمام شده ام

هرگز از ترک بارسا و پیوستن به اتلتیکو پشیمان نشده‌ام

لوئیس سوارز پیوستن به اتلتیکو را بهترین اتفاق ممکن برای خود عنوان کرد.

هرگز از ترک بارسا و پیوستن به اتلتیکو پشیمان نشده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز چند ماه پس از انتقالش از بارسا به اتلتیکو مادرید به نوکمپ بازگشته و برابر تیم سابقش قرار گرفت.

ستاره اروگوئه ای با بی مهری از بارسا کنار گذاشته شد و تقریبا رایگان به اتلتیکو واگذار شد. او در باشگاه جدیدش توانسته علی رغم مصدومیت ها و ابتلا به کرونا 19 گل در لالیگا بزند و از عوامل مهم صدرنشینی روخی بلانکو است.

سوارز در بارسا هم موفق به ثبت 195 گل و 109 پاس گل در 278 بازی شد و پس از لیونل مسی و سزار، سومین گلزن برتر تاریخ بارسلونا به حساب می آید.

 

 

1601933

 

 

سوارز می گوید از بازی برای اتلتیکو خوشحال است و پشیمان نیست که از بارسا جدا شده:« بعضی فوتبالیست ها از چالش خوش شان می آید و من هم جزوشان هستم. پیوستن به اتلتیکو برای من یک چالش بزرگ بود و می خواستم خیلی چیزها را ثابت کنم. می گفتند من دیگر بازیکنی در سطح اول فوتبال نیستم و اینکه در رقابت های مهم دیگر کارآیی ندارم. می گفتند به کار بارسلونا نمی آیم و فصل گذشته مرتب از من انتقاد می شد. وقتی در چنین وضعیتی قرار می گیرید، انگیزه تان برای اعاده حیثیت و اثبات توانایی بیشتر می شود.

 

 

1600138

 

 

قصد داشتم به همه ثابت کنم که یک بازیکن تمام شده نیستم و بیهوده نیست که در سطح اول دنیا حضور دارم. در اتلتیکو به دنبال این هدف بودم و به آن نیز رسیدم. جدایی از بارسا و پیوستن به اتلتیکو هرگز باعث پشیمانی من نشده است و برعکس، بسیار هم خوشحالم.»

 

سوارز ادامه داد:« وقتی دری به روی تان بسته می شود، در دیگری گشوده خواهد شد. اتلتیکو برای من این در جدید بود. در اتلتیکو مثل یک خانواده بزرگ و صمیمی هستیم و هیچکس خودش را برتر از دیگری نمی داند. رویای من بازگشت هواداران به ورزشگاه و بازی در حضور آنهاست. می خواهم گل بزنم و شادی ام را با هواداران تقسیم کنم.»

دیدگاه‌ها