کد خبر : 1755656 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 16:05 | 25.7K بازدید | 13 دیدگاه

شانس قهرمانی اندک است

کومان: امیدوارم به من اعتماد شود؛ مسی کافی نیست

سرمربی بارسا امیدوار است فصل بعد نیز به کارش ادامه دهد و اینکه با چند خرید خوب وابستگی به لیونل مسی هم از بین برود.

کومان: امیدوارم به من اعتماد شود؛ مسی کافی نیست

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که دیگر شانس زیادی برای قهرمانی لالیگا ندارد، فردا میزبان سلتاست و امیدوار به اینکه پیروز شود و رئال و اتلتیکو هر دو امتیاز از دست بدهند. در این صورت بارسا در هفته پایانی هم شانس برای قهرمانی خواهد داشت.

تا پایان هفته 36 لالیگا، اتلتیکو با 80 امتیاز صدرنشین است، رئال 78 امتیازی است و بارسا هم با 76 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

 

 

1601341

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« مهم‌تر از هر چیزی ایمان به خود و ادامه مسیر است. باید هر دو بازی را ببریم و امیدوار بمانیم. می دانیم شانس زیادی برای قهرمانی نداریم ولی بارسا باید در هر بازی برای برد وارد زمین شود.»

 

کومان این روزها شایعات زیادی پیرامونش وجود دارد و اخیرا در ضیافت ناهار با خوان لاپورتا رئیس باشگاه، دو ساعت و نیم با وی در مورد آینده گفت و گو کرد. سرمربی هلندی در مورد این ملاقات گفت:« نمی توانم جزئیات زیادی از آن ملاقات را بگویم. تصمیم بر این شد در پایان فصل دوباره صحبت کنیم. محور صحبت ها در مورد نتایج تیم خواهد بود.

معتقدم باید نتایج تیم را بررسی و تجزیه و تحلیل کرد. اینکه چه کارهایی انجام دادیم و چه کارهایی می توانستیم انجام دهیم. دو هفته اخیر شانس های خوبی برای صدرنشینی لالیگا داشتیم که از دست دادیم و از این حیث همه ناراحتیم. برای هر مربی مهمترین چیز، کار در باشگاهی است که به او اطمینان دارند.»

 

 

1600992

 

 

اطمینان سران باشگاه:« گفتم که در پایان فصل صحبت خواهیم کرد. به شخصه می خواهم به کار در بارسا ادامه دهم چون ماموریتم تمام نشده است ولی الان زمان درستی برای صحبت در مورد آینده نیست. برخی مقاطع از ما تعریف می شد که تیم کاملی هستیم و دو هفته بعد انتقاد می کردند که وحشتناک بد هستیم. این اصلا منصفانه نیست.»

 

حمایت رختکن:« از جانب بازیکنان حداکثر حمایت را به خودم دیدم و می دانم که به ایده هایم باور دارند. می دانید که در بارسا همه دوست دارند بازی کنند ولی در نهایت فقط 11 نفر در ترکیب قرار می گیرند. به همین دلیل داشتن حمایت تمامی بازیکنان، کمی دشوار است. من همیشه باشگاه را مقدم تر از هر چیزی قرار داده ام. برای مثال برای فردا اسکار مینگسا را در اختیار تیم دوم قرار داده ام تا برای پلی آف صعود به دست دوم، یاری‌گر آنها باشد.»

 

 

1596508

 

 

امید به آینده:«بله؛ بارسای فعلی تیم آینده داری است و باید به این مجموعه اعتماد کرد. اگر بتوان چند بازیکن خوب جذب کرد، امیدوارتر هم خواهیم شد. در خط حمه مشکلاتی داریم و مصدومیت آنسو فاتی هم به ما ضربه زد. نمی توان در یک فصل طولانی فقط به درخشش مسی تکیه کرد.»

 

 

دیدگاه‌ها