کد خبر : 1755660 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 14:02 | 25.8K بازدید | 6 دیدگاه

ادعای تله مادرید

زیدان به ته خط رسید؛ استعفا در پایان فصل

جدایی زین الدین زیدان از رئال پس از آخرین بازی فصل برابر ویارئال قطعی خواهد شد.

زیدان به ته خط رسید؛ استعفا در پایان فصل

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید چهارشنبه شب دو هفته پیش با شکست 2-0 از چلسی با لیگ قهرمانان وداع گفت و نتوانست به فینال برسد. رئال به فاصله دو بازی تا پایان لالیگا نیز با دو امتیاز کمتر از اتلتیکو در رده دوم قرار دارد و کارش برای قهرمانی دشوار به نظر می رسد. شرایط به گونه ای است که ممکن است رئال فصل را بدون جام تمام کند.

 

 

1599482

 

 

زیدان که در فصل جاری یکی از سخت ترین سال های مربیگری اش را سپری کرده، در نشست های خبری اخیر خود حاضر نشده در مورد آینده اش شفاف سازی کند. زیدان در تمام ماه های اخیر حتی از یک حرف امیدوارکننده برای هواداران نیز دریغ کرده تا به نظر بیاید او در پایان فصل قصد کناره گیری دارد. همان اتفاقی که سه سال پیش رخ داد و به شکلی غیرمنتظره اعلام استعفا کرد.

 

 

1599484

 

 

طبق ادعای تله مادرید، زیدان تصمیم خود برای جدایی از رئال در پایان فصل را گرفته است و البته این تصمیمی ناگهانی نیست. او مدت هاست به آینده خود در رئال فکر کرده و در نهایت به این نتیجه رسیده است که بهترین کار، استعفاست. زیزو به خصوص از لحاظ ذهنی خسته است و تحمل یک فصل پرفشار دیگر را ندارد. از قرارداد او یک سال دیگر باقیمانده ولی جدایی اش را باید قطعی دانست.

گفته می شود گزینه شماره یک رئال در صورت کناره گیری زیدان، کسی نیست جز "رائول گونزالس"، اسطوره دیگر باشگاه.

دیدگاه‌ها