کد خبر : 1755667 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 16:30 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

پنالتی ریکانی، حسرت قادری ،سکوت یادگار (عکس)

پنالتی طالب ریکانی، تعویض طلایی تراکتور را از تبدیل شدن به گلزن سه امتیازی بازی روز گذشته ناکام گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار تیم های تراکتور و صنعت نفت در حالی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید که شاهد یک بازی کم افت و خیز و بدون موقعیت گل از سوی دو تیم بودیم. در نیمه دوم اما سرمربیان دو تیم تغییراتی را در تیم شان به وجود آوردند که این موضوع باعث جذاب تر شدن 45 دقیقه دوم بازی شد.

 

یکی از این تغییرات را در آغاز نیمه دوم برای تراکتور شاهد بودیم؛ محمد قادری جای پیمان کشاورز را در ترکیب سرخ پوشان گرفت؛ بازیکنی که پس از درخشش در تیم ماشین سازی در لیگ بیستم به تراکتور پیوست اما در طول فصل فرصت زیادی برای بازی و نمایش توانایی هایش نداشته است.

در روزی که دو تیم بازی بسیار بسته ای در فاز دفاعی انجام می دادند، محمد قادری، در نقش تعویض طلایی تراکتور ظاهر شده و در دقیقه 60 بازی روی پاس به بیرون مهدی تیکدری، با ضربه ای دقیق دروازه فرزین گروسیان را باز کرده و تیمش را یک بر صفر پیش انداخت.

 

 

1601954

 

1601952

 

1601953

 

این اولین گل محمد قادری با پیراهن تراکتور بود که طلسم چندین ماهه این بازیکن را در تیم اول شهر تبریز شکست. قادری با زدن این گل تبدیل به تعویض طلایی رسول خطیبی در بازی با صنعت نفت هم شد اما گل دقایق پایانی طالب ریکانی، او را از تبدیل شدن به گلزن سه امتیازی این دیدار خانگی ناکام گذاشت.

دیدگاه‌ها