کد خبر : 1755669 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 16:45 | 17.3K بازدید | 1 دیدگاه

اخباری یک کف دست کم آورد (عکس)

دروازه بان تراکتور در دومین بازی متوالی، از ثبت کلین شیت هفتم خود در لیگ برتر بازماند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های تراکتور و صنعت نفت آبادان در حالی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید که تیم میزبان در آستانه کسب یک برد اقتصادی مهم قرار داشت اما در واپسین دقایق روی یک ضربه پنالتی، دروازه خود را باز شده دید.

 

محمدرضا اخباری با کلین شیت در لیگ برتر (مقابل مس) پای به لیگ قهرمانان آسیا گذاشته بود؛ جایی که او موفق شد در 5 بازی متوالی دروازه خود را بسته نگه داشته و یک رکورد تحسین برانگیز را به جای بگذارد. در بازگشت از آسیا به لیگ اما هنوز اخباری موفق به کلین شیت نشده است.

در بازی اول پس از لیگ قهرمانان آسیا، محمدرضا اخباری در مقابل پیکان یک گل خورد و در بازی دوم هم در حالی که توانسته بود دروازه تیمش را در جریان بازی بسته نگه دارد، روی پنالتی دقیقه 89 طالب ریکانی دوباره از ثبت کلین شیت بازماند.

 

1601959

 

1601958

 

1601957

 

نکته جالب توجه در مورد این پنالتی زمانی بود که رسول خطیبی از توقف بازی پس از اعلام ضربه پنالتی به سود تیم حریف استفاده کرده و محمدرضا اخباری را به سوی خود فراخواند؛ او در کنار زمین دقایقی با دروازه بان تیمش صحبت کرده و ضمن روحیه دادن به او برای مهار ضربه پنالتی نکاتی را هم متذکر شد. اخباری روی این ضربه عکس العمل خوبی داشت و جهت توپ را هم به درستی تشخیص داد اما شوت طالب به حدی محکم و زاویه مناسبی داشت که وارد دروازه شد.

دیدگاه‌ها