کد خبر : 1755674 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 17:15 | 23.9K بازدید | 10 دیدگاه

دیاباته می‌توانست فرشید را تعویض طلایی کند!

فرشید اسماعیلی که به دلیل آسیب دیدگی نتوانست در دربی پایتخت از ابتدا برای تیمش به میدان برود، هنوز از روزهای اوجش فاصله دارد.

دیاباته می‌توانست فرشید را تعویض طلایی کند!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بدبیاری های فرهاد مجیدی در لیگ قهرمانان آسیا، مصدومیت فرشید اسماعیلی در بازی با الاهلی بود که منجر به از دست دادن دو بازی مقابل الشرطه و ذوب آهن و 60 دقیقه از دربی پایتخت شد.


هافبک شیرازی استقلال در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، فراتر از انتظار ظاهر شد و علاوه بر اینکه در امر گلزنی موفق بود و 3 بار دروازه رقبا را باز کرد، 2 پاس گل داد و یک پنالتی هم مقابل الدحیل گرفت تا با تأثیرگذاری مستقیم به روی 6 گل استقلال در آسیا، هواداران این تیم را به بازگشت به اوج امیدوار کند.


مصدومیت بدموقع اسماعیلی در بازی با الاهلی منجر به این شد که استقلال در دو بازی حساس داخلی، هافبک اوج گرفته اش را به طور کامل در اختیار نداشته باشد. غیبت او در جدال مقابل ذوب آهن به خوبی حس شد و این غیبت در دربی روز گذشته نیز بیشتر به چشم آمد.


محرومیت آرش رضاوند در دربی 95، نیاز آبی پوشان به فرشید را افزایش داد. اسماعیلی هر چند در 30 دقیقه پایانی به میدان آمد، ولی مصدومیت در آسیا که بخش اعظم آن به دلیل فشردگی رقابت ها بود، باعث شد تا اسماعیلی در اوج آمادگی نباشد و در برابر پرسپولیس نیز کاری از پیش نبرد.

 

1601969


البته هافبک استقلالی ها دقیقا مانند پاس گلی که در بازی با الشرطه به دیاباته داد، در دیدار روز گذشته نیز عین همان فرصت را برای شیخ ساخته و پرداخته کرد و مهاجم اهل مالی آبی پوشان با یک چرخش و رو به دروازه، ضربه اش را زد ولی از بالای دروازه راهی بیرون شد.


به هر حال بازگشت اسماعیلی به روزهای اوج و آمادگی در حد رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، می تواند بهترین خبر برای فرهاد مجیدی و هواداران استقلال باشد. هر گاه موتور اسماعیلی روشن شده، استقلال نیز در خط حمله طوفانی و خطرناک ظاهر شده است.

 

 

عکس: رضا سعیدی پور

دیدگاه‌ها