کد خبر : 1755676 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 15:50 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت قطعی زلاتان در دو بازی سرنوشت ساز میلان

اسکای مدعی شد زلاتان ابراهیموویچ به دلیل مصدومیت سه هفته از میادین دور خواهد بود.

غیبت قطعی زلاتان در دو بازی سرنوشت ساز میلان

به گزارش "ورزش سه"، در جریان پیروزی سه گله میلان برابر یوونتوس بود که زلاتان ابراهیموویچ به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو زمین مسابقه را ترک کرد تا در سرنوشت سازترین مقطع فصل یک نگرانی بزرگ برای هواداران روسونری ایجاد شود.

 

 

1600133

 

 

این نگرانی در مورد زلاتان وجود داشت که او نه تنها ادامه رقابت‌های میلان در سری آ بلکه یورو را هم از دست بدهد اما بعد از کش و قوس های فراوان به نظر می‌رسد که میزان آسیب دیدگی دقیق فوق ستاره سوئدی مشخص شده و بر این اساس اسکای اسپورتس ادعا می کند که آسیبی به رباط صلیبی زانوی زلاتان نرسیده است.

 

عدم آسیب دیدگی زلاتان از ناحیه رباط صلیبی می‌تواند یک خبر بسیار خوب برای هواداران میلان و به خصوص تیم ملی سوئد محسوب شود. با این وجود وضعیت او به گونه ای است که سه هفته باید به ریکاوری بپردازد و به همین خاطر از میادین دور خواهد بود.

 

 

1600134

 

 

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد زلاتان مشکل خاصی برای حضور در رقابت‌های یورو نخواهد داشت اما دو بازی حساس میلان دو هفته پایانی سری آ مقابل تیم‌های کالیاری و آتالانتا را از دست خواهد داد؛ این در حالی است که تیم استفانو پیولی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می جنگند و زلاتان می‌توانست در این راه کمک ویژه ای باشد.

دیدگاه‌ها