کد خبر : 1755678 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 17:55 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

با تایید هانسی فلیک

نفس راحت لوو؛ ستاره بایرن به یورو 2020 می‌رسد

سرمربی بایرن دیروز تایید کرد که لئون گورتزکا با رفع به موقع مصدومیت می تواند در یورو 2020 به میدان برود.

نفس راحت لوو؛ ستاره بایرن به یورو 2020 می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه بایرن مونیخ در این فصل نتوانست از عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا دفاع کند اما آنها همچنان به سلطه خود در بوندسلیگا ادامه دادند و برای نهمین فصل پیاپی و مجموعاً سی و یکمین بار این جام را فتح کردند.

بایرن مونیخ روز شنبه گذشته در یک بازی کاملاً یک طرفه و با ارائه نمایشی فوق العاده موفق شد با نتیجه 6-0 حریف خود یعنی مونشن‌گلادباخ را در هم بکوبد و در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت‌های بوندسلیگا قهرمانی خود در این مسابقات را قطعی کند.

 

 

1600108

 

 

اما در دیدار بایرن و گلادباخ لئون گورتزکا در دقیقه 60 مسابقه توسط هانسی فلیک تعویض شد و جای خود را به دیوید آلابا داد. در حالی که به نظر نمی رسید هافبک آلمانی مشکلی داشته باشد اما حالا مشخص شده که او دچار یک مصدومیت جدید شده است.

بر این اساس باشگاه بایرن مونیخ تایید کرد که لئون گورتزکا دچار پارگی عضله ران پای چپ شده و دو بازی آخر فصل باواریایی‌ها را از دست خواهد داد. هافبک آلمانی به خاطر این آسیب دیدگی حدود یک ماه از میادین دور خواهد بود.

 

 

1414034

 

 

روز گذشته هانسی فلیک در نشست خبری بازی با فرایبورگ و در پاسخ به سوالی در مورد گورتزکا خبر خوشحال کننده ای به کادر فنی تیم ملی آلمان داد و گفت:« دیروز یک تست جدید از لئون گرفته شد و همه چیز مطابق انتظار بود. روند بهبودی به خوبی پیش می رود و به نظر من مشکلی برای همراهی تیم ملی در یورو 2020 نخواهد داشت.»

 

دیدگاه‌ها